Botox behandeling in Amsterdam

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Happy&Dry
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 jun 2007, 15:21
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Botox behandeling in Amsterdam

Bericht door Happy&Dry »

Graag wil ik mijn ervaring met de botox behandeling met iedereen delen.
Ik ben echt SUPER blij dat ik na lang "googlen" en aarzelen toch de stap heb gezet.
Vier weken geleden ben ik behandeld en sindsdien is er een nieuwe(droge!!!) wereld voor mij open gegaan. Eindelijk kan ik dragen wat ik wil en hoeft me niet meer te schamen of zorgen te maken over die kletsnatte en soms wit uitgeslagen plekken onder m'n armen!!

Natuurlijk is het niet de goedkoopste maar wel de meest effectieve oplossing. Er zijn echt behoorlijke prijsverschillen per behandeling.Ik heb uiteindelijk gekozen voor een kliniek bij mij in de buurt, de Kliniek Emmastraat in Amsterdam. Voor zover ik weet zijn zij de goedkoopste (€500= per behandeling) In andere klinieken in Amsterdam varieeren de prijzen van €600= tot €1000=.

Binnen drie dagen had ik een afspraak,de sfeer en ontvangst in de kliniek vond ik erg prettig. In het intakegesprek werd ik uitvoerig geinformeerd en daarna volgt de behandeling.

De behandeling zelf heb ik als volkomen pijnloos ervaren (als je dat wil kun je d.m.v. een creme je laten verdoven) binnen 10min. was het gebeurd en na een half uur stond ik weer buiten. De volgende dag merkte ik meteen al dat ik helemaal droog was! Het is echt fantastisch.

Je moet ervan uit gaan dat de werking gemiddeld 6 tot 12 maanden is.Dat kost mij dus €1000- per jaar,ongeveer €83,- per maand

Maar bereken eens wat je uitgeeft aan al die dure speciale deo's, dryshield en sweatex pads (die uiteindelijk toch niet werken) en kleding die je niet meer kunt gebruiken. En wat dacht je van een avond uit eten en stappen (waar je vaak ook nog 's met een kater van wakker wordt)

Ik kan het echt iedereen aanraden om te proberen! Wil je nog wat vragen mail me dan gerust of kij even op de site van de kliniek : www.kliniekemmastraat.nl Heel veel suk6,

Mike
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Carpe doet het goedkoper! €160,-
Happy&Dry
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 jun 2007, 15:21
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Happy&Dry »

kimmy schreef:Carpe doet het goedkoper! €160,-
Ja dat weet ik maar daar moet je wel voor naar Antwerpen! Ik woon in Amsterdam.
rookie
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 12 feb 2007, 11:48
Contacteer:

Bericht door rookie »

Happy&Dry schreef:
kimmy schreef:Carpe doet het goedkoper! €160,-
Ja dat weet ik maar daar moet je wel voor naar Antwerpen! Ik woon in Amsterdam.
Retourje Amsterdam - Antwerpen kost nog geen 60 euro vlgs mij! (160+60=220)? Met de auto circa 350km retour (kosten? ± 30 - 50 euro afhankelijk diesel/benzine) :lol: Dus ik zou voor Antwerpen hebben gekozen, scheelt toch wel ff 800 euri.

Ben twee x bij carpe geweest (vanaf eind maart dit jaar) en nog steeds niet droog...sterker nog kletsnatte, klotsende oksels! Krijg ik ook nog een nieuwe baan aangeboden waarbij ik strak in het pak moet (zweet, zweet). Dus misschien ga ik ook wel A'dam ook wel proberen...
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Hoi,

Carpe helpt bij mij ook niet genoeg, nog steeds natte oksels. Ben nu bij Rijnstate geweest in Arnhem, hun gaan het nu behandelen binnenkort, uiteraard weer een gevecht met de vergoedingen, maar ziet er positief uit.
Botox is gewoon erg duur, de arts van Rijnstate zei ook al dat het haast niet kon voor 160 euro in België, dus of het spul nu echt goed is? :?
Houd jullie op de hoogte...

Gr Edwin.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

edwin1978 schreef:Hoi,

Carpe helpt bij mij ook niet genoeg, nog steeds natte oksels. Ben nu bij Rijnstate geweest in Arnhem, hun gaan het nu behandelen binnenkort, uiteraard weer een gevecht met de vergoedingen, maar ziet er positief uit.
Botox is gewoon erg duur, de arts van Rijnstate zei ook al dat het haast niet kon voor 160 euro in België, dus of het spul nu echt goed is? :?
Houd jullie op de hoogte...

Gr Edwin.
Hoezo gevecht met de vergoedingen, je bent toch bij Menzis??


Als anderen het krijgen, waarom jij dan niet he?
Happy&Dry
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 jun 2007, 15:21
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Happy&Dry »

rookie schreef:
Happy&Dry schreef:
kimmy schreef:Carpe doet het goedkoper! €160,-
Ja dat weet ik maar daar moet je wel voor naar Antwerpen! Ik woon in Amsterdam.
Retourje Amsterdam - Antwerpen kost nog geen 60 euro vlgs mij! (160+60=220)? Met de auto circa 350km retour (kosten? ± 30 - 50 euro afhankelijk diesel/benzine) :lol: Dus ik zou voor Antwerpen hebben gekozen, scheelt toch wel ff 800 euri.

Je berekening klopt niet helemaal. Kosten in A'dam: €500.- per behandeling....scheelt dus (maar) 280 euri. Ik wilde echt iets bij mij in de buurt hebben. Naar het "buitenland" verhoogde voor mij alleen maar de drempel.

Anyway, het is en blijft een hoop geld maar ik heb het er echt voor over!!
Kwaliteit van leven en zelfvertrouwen zijn nu booming!! Sinds mijn behandeling,6 weken gelden ben ik echt helemaal kurkdroog. Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven en sta er echt iedere dag weer bij stil!!

Wat shit voor jou dat de behandeling niet heeft aangeslagen! Misschien moet je inderdaad maar een keer A'dam proberen.

Wat ik wel vreemd vindt bij het lezen van de Carpe verslagen is dat je daar maar 3 prikken krijgt. ik heb er een stuk of 20 per oksel gehad(zou dat het prijsverschil kunnen zijn???) Ook dat verhaal over ijszakken vond ik vreemd.Ik kon kiezen voor een verdovende creme maar heb dat niet gedaan en heb ook echt niets van die prikken gevoeld.

Goed, ik houd je op de hoogte. Veel suk6 met je nieuwe baan!!








Ben twee x bij carpe geweest (vanaf eind maart dit jaar) en nog steeds niet droog...sterker nog kletsnatte, klotsende oksels! Krijg ik ook nog een nieuwe baan aangeboden waarbij ik strak in het pak moet (zweet, zweet). Dus misschien ga ik ook wel A'dam ook wel proberen...
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

klopt, maar ze zijn weer moeilijk aan het doen! De arts zei dat het niet vergoed zou worden, toen drukte ik die dbc code onder de neus en een brief van menzis waarin staat dat het gedeclareerd mag worden, toen liep ze eerst weg en moest er eerst gebeld worden, vaag allemaal hoor. Dinsdag wordt ik gebeld of het vergoed word of niet, gek wordt je er wel van onderhand, terwijl anderen het simpel vergoed krijgen, en een ander er voor vechten moet.

Gr
sonjahertogh
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 13:06
Contacteer:

Re: Botox behandeling in Amsterdam

Bericht door sonjahertogh »

Hallo,

Ik ben Sonja en ik laat mij al jaren behandelen met botox. Ik ben er achter gekomen dat er een groot verschil zit in behandelingen van klinieken. Het grootste verschil zit het volgens mij in de hoeveelheid botox dat wordt gebruikt. Dat spul kost gewoon heel veel geld. Ik ben een paar keer 'goedkoop' behandeld, en dan is het ook weer na 6 maanden uitgewerkt. Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. De vorige keer had ik geen tijd om helemaal naar Antwerpen te gaan en heb ik me laten behandelen door Warimpel. Dat beviel mij erg goed. Ze waren wel een stuk duurder (iets van 600 euro), maar ik heb zeker een jaar geen klachten gehad. Dat was voor mij de doorslag. De afgelopen keer heb ik me weer door Warimpel in Amsterdam laten behandelen. Hun website is http://www.warimpel.nl

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Groetjes,
Sonja
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht