Pagina 1 van 1

reetzweet:S

Geplaatst: za 14 jul 2007, 15:17
door japie41
ik heb sinds kort last van zweet in men bilnaad en ik zoek oplossingen vor dit probleem
heeft iemand anders hier ook last van en wat heeft diegene geprobeerd??
kan het ook met deo opgelost worden??
alvast bedankt

groetjes

japie

Geplaatst: zo 15 jul 2007, 03:06
door Zwetertje1977
Ik heb er ook last van, totzover nog niet echt een concrete oplossing gevonden. Meestal wanneer ik bij iemand op bezoek ga neem ik een vest mee, en die leg ik dan op de bank en ga er gewoon op zitten. Meestal valt het niet echt op.