Donderdag gebeld gister bij carpe geweest

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Boxie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 19:56
Contacteer:

Donderdag gebeld gister bij carpe geweest

Bericht door Boxie »

Afgelopen donderdag heb ik deze site gevonden via google "ervaring Botox center antwerpen" dat was het botoxcenter waar ik naartoe wilde. Maar hier de naam Carpe gevonden (prijsverschil meer dan E 200); de site opgezocht en mijn besluit om er nu echt iets aan te doen stond al vast dus maar meteen gebeld; en ik kon direct de volgende ochtend terecht. - (vind ik ook al zo'n voordeel dat je niet eerst nog 6 weken moet wachten......)

Gister dus heel veel prikjes met botox gehad en ik hoop dat het helpt - ik voel nu de zweetdruppels weeral komen onder mijn oksels maar na een dag of 10 zou het resultaat optimaal moeten zijn - zoniet mag ik terug komen (binnen een maand).

Wel heeft deze dame mij nog anti-transpiratie behandeling van Vichy aangeraden - dat heb ik dus meteen gehaald. Dat moet ik 1 week iedere avond op schone oksels aanbrengen daarna 2x per week. Ik begin er maandag mee (mag nu nog niet)

Ik ben benieuwd of ik nou eindelijk van dit vreselijke ongemak af ben........ duim voor me! Eindelijk geen keukenpapier en inlegkruisjes meer tussen mn oksels en t-shirt proppen! ik hoop het zoooooooo

(bij "voorstellen" kan je meer over mij en mijn ongemak lezen)
Laatst gewijzigd door Boxie op wo 12 sep 2007, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Boxie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 19:56
Contacteer:

Bericht door Boxie »

Vrijdag gebotoxt en nu maandag al een stuk beter. Normaal loop ik een hele ochtend met opgevouwen keukenpapier onder mijn oksels wat ik om het half uur verschoon (zijn ze in staat van ontbinding door het vele vocht en komt het weer mijn shirt door).
Ik heb nu een strak aansluitend "in de oksels" shirt aan en er is NIKS te zien!!!!!!

Als het echt werkt heb ik zo'n spijt dat ik dit niet een jaar eerder gedaan heb!!!!!!!

Ik hou jullie op de hoogte, hoop niet dat als bij sommigen het na een aantal dagen uitgewerkt is
Boxie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 19:56
Contacteer:

Bericht door Boxie »

Nog geen week verder en helemaal droog!!!!!!!!!!!! gister geen druppel gezweet - heb zo geconcentreerd gewerkt en dat ging normaal nooit - alsmaar keukendoekjes verversen en Nadenken wanneer ik een afspraak had en voor die tijd nog ff oksel drogen - deo op en nieuwe doekjes ertussen of indien kringen ander shirt aan etc etc.

Ik heb het tegen enkele vrienden verteld dat ik mn oksels heb laten botoxen en dan zeggen ze: "waar slaat dat nou op - heb nooit iets geroken of gezien" dan denk ik JA DAT KLOPT HET WAS VOOR MIJ OOK EEN COMPLETE DAGTAAK OM TE ZORGEN DAT NIEMAND HET ROOK OF ZAG!!!!!!!!

Zelfs mijn partner wist amper van mijn probleem af, hij wist het wel maar niet hoe erg ik ermee bezig was en wat ik op een dag allemaal deed om dit te verbergen.......

Ik hoop zo dat het blijft werken! Duim voor me - ik duim voor jullie!
anne83
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 12:54
Contacteer:

Bericht door anne83 »

Hi Boxie
Wat goed om te lezen dat het zo goed aanslaat bij jou! Ik heb vandaag mijn eerste behandeling gehad en ik wacht echt in spanning af wat er zal gaan gebeuren, ik hoop het zo dat ik ook droog zal zijn!!!
Inderdaad heel opvallend dat mensen zeggen dat ze het nooit gemerkt hebben, dat is in mijn omgeving ook zo, maar je hebt er inderdaad een dagtaak aan om ervoor te zorgen dat je enigszins voor de dag kunt komen! Ik hoop straks allemaal leuke gekleurde kleding te kunnen kopen.
groetjes
Boxie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 19:56
Contacteer:

Bericht door Boxie »

He Anne.
Ik hoop echt voor je dat het werkt! Bij mij is het morgen 2 weken geleden en zo gek om te zeggen maar ik ben al helemaal gewend aan "droog" zijn! Dat geeft zoveel zelfvertrouwen als ik niet alsmaar op mn zweetoksels moet letten - kan nu ook iets van tafel pakken als het ver weg staat en mijn hele arm moet strekken (dat viel me dit weekend op bij een feestje - ik schrok van mezelf)

Wel moet ik het onderhouden met de creme van Vichy 'k had het van de week nog niet gedaan en dan merk ik wel iets - dus gisteravond meteen weer gebruikt.

ff een vraagje jij zegt "mijn eerste behandeling gehad" moet jij vaker terug dan? Ben zomaar benieuwd.
Bonafides
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 20 jan 2008, 01:25
Contacteer:

Bericht door Bonafides »

Boxie,

Wat fijn dat het gewerkt heeft!! Hoelang heeft het effect aangehouden? En wat heb je betaald voor de injecties?
trici
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 14:04
Contacteer:

Bericht door trici »

hallo,

Ik ben afgelopen vrijdag (9 mei) naar Carpe in Antwerpen gegaan (www.carpe.be) en heb mijn oksels laten botoxen. Het werkt geweldig goed, zit nu met een licht grijs shirtje aan dit te typen, iets wat nooit kon ... Het is niet duur (180 euro), in verhouding wat je ervoor terug krijgt.
De botox spuitjes voelen wat vervelend. Niet omdat de naald dik is (mij werd verteld dat ze het dunste naaldje waar nog botox doorheen komt gebruiken), maar de botox zelf brandt een beetje. Maar ik heb daarna nog lekker gewinkeld en heb er een weekendje weg van gemaakt, en dat ging prima!

Ben er heel blij mee en weet zeker dat ik verslaafd ga raken, zeker omdat het zo bevrijdend werkt!
Plaats reactie