Vandaag 1e botox behandeling gehad!
Geplaatst: ma 17 sep 2007, 17:26
Hallo,
Ik heb vandaag mijn 1e botox behandeling gehad in het ziekenhuis in Spijkenisse. Heb geprobeerd het vergoed te krijgen, maar helaas is dat niet gelukt...toch zelf maar die 500 euro gelapt, want ik ben het zweten zo zat! Odorex extra dry, vichy antitranspirant, deoleen, dingen in mijn shirts geplakt etc. niets hielp, ik hoop dit wel! Ik wil heeel graag een paar leuke felgekleurde truitjes gaan kopen ipv donkerblauw of zwart.
Anyway, ik vond de behandeling best wel pijnlijk soms en heb vrij veel injecties gekregen (ik schat zo'n 50 per oksel), in totaal zijn 10 spuiten botox gebruikt, 5 per oksel. Ik hoop echt heel erg dat het goed gaat werken, en de dermatoloog was erg enthousiast erover. Ik ben zo benieuwd! :o Hier op het forum lees ik juist aardig wat negatieve berichten. Kan het zijn dat er dan misschien te weinig is ingespoten? Het zou wel erg zonde zijn als het resultaat er niet naar is straks... :?
Maar ik wilde mijn verhaal eventjes kwijt aan iemand, dus bij deze, hopelijk heb ik je niet verveeld....
Het is goed om hier te zien dat er nog zoveel meer mensen zijn met HH, het geeft je het idee dat je niet alleen staat. Trouwens nog wat interessants geleerd vandaag, want ik heb altijd veel dorst en de dermatoloog zei vandaag dat dat ook door het HH kan komen, hij zei dat er altijd een kraantje open staat. Had ik nog nooit aan gedacht...hihi. je verliest ook veel zouten en misschien eet ik daarom zoveel chippies 
Ik heb vandaag mijn 1e botox behandeling gehad in het ziekenhuis in Spijkenisse. Heb geprobeerd het vergoed te krijgen, maar helaas is dat niet gelukt...toch zelf maar die 500 euro gelapt, want ik ben het zweten zo zat! Odorex extra dry, vichy antitranspirant, deoleen, dingen in mijn shirts geplakt etc. niets hielp, ik hoop dit wel! Ik wil heeel graag een paar leuke felgekleurde truitjes gaan kopen ipv donkerblauw of zwart.
Anyway, ik vond de behandeling best wel pijnlijk soms en heb vrij veel injecties gekregen (ik schat zo'n 50 per oksel), in totaal zijn 10 spuiten botox gebruikt, 5 per oksel. Ik hoop echt heel erg dat het goed gaat werken, en de dermatoloog was erg enthousiast erover. Ik ben zo benieuwd! :o Hier op het forum lees ik juist aardig wat negatieve berichten. Kan het zijn dat er dan misschien te weinig is ingespoten? Het zou wel erg zonde zijn als het resultaat er niet naar is straks... :?
Maar ik wilde mijn verhaal eventjes kwijt aan iemand, dus bij deze, hopelijk heb ik je niet verveeld....




