Het is al een keer genoemd op dit forum. Voor iedereen die niet voor Botox wil betalen het volgende:
Ga naar je huisarts vertel wat je probleem is (verkoop het

Er is mij door een dermatoloog van bovengenoemde kliniek vertelt dat de 1e lijns behandeling altijd BOTOX is. Het 1e consult duurt nog geen vijf minuten en je kunt weer gaan en direct een vervolgafspraak maken.
Het leuke is dat deze klinieken een afspraak hebben met ALLE zorgverzekeraars en dus wordt het vergoed :!:
Aardig van deze kliniek is dat ze je eerst plaatselijk verdoven (zoutoplossing met verdoving) en daarna BOTOX injecteren. Van de verdoving aanbrengen voel je niets en vervolgens van de botox injecties ook niet dus pijnloos (is bij CARPE wel anders weet ik uit ervaring)
Operatief verwijderen van zweetklieren is een ander verhaal zie mijn topic zweetklieren verwijderen (bij operaties). Dit doen ze als botox niet werkt en ook deze behandeling wordt vergoed. Echter deze behandeling kan tegenvallen zowel de ingreep als het resultaat en het blijkt dat de kliniek in Nijmegen dan geheel geen nazorg meer kent.
Succes iedereen en niet meer voor botox betalen!
Rookie.