StopZwetenNu

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

s28
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 05 mar 2008, 17:50
Contacteer:

Bericht door s28 »

10 dagen geprobeerd, heeft nog niets geholpen. Ik ben er maar mee gestopt.

Ben nu overgegaan over Odaban, en dat hielp na 1 dag al een beetje :D
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vandaag kreeg ik onderstaande email en dus heb ik besloten om de link van het forum te verwijderen.

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb gisteravond uw forum overmatig zweten bezocht en zag ik dat men mijn e-book "Stop Zweten Nu" gratis kan downloaden.

Een van uw geregistreerde leden zijnde S28 heeft hier op 5 maart 2008 een downloadlink geplaatst van mijn boek dat onder
bescherming staat van de Auteurswet. Hij heeft dit gedaan zonder mijn toestemming en zonder overleg en schendt hiermee mijn auteursrecht.

Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om dit onderdeel uit het forum te halen. Tevens verzoek ik u om de reacties wegens het
onrechtmatig publiceren van mijn boek te verwijderen van uw site. Mogelijk kunt u overwegen om het hele onderwerp te schrappen
van uw forum om verdere schade te beperken. Indien dit niet binnen een termijn van 5 werkdagen zal plaatsvinden zie ik mij genood-
zaakt juridische stappen te ondernemen en zal ik tevens een klacht indienen bij uw provider.

U had mijn inziens dit zelf kunnen controleren omdat er op elke pagina van mijn boek wordt gewezen op copyright.

Ik hoop dat wij dit op een verstandige manier kunnen oplossen zonder dat ik hiervoor aangifte moet gaan doen bij de Politie.
U moet weten dat ik de nodige schade heb geleden door toedoen van het handelen van S28. Omdat ik hem niet persoonlijk
een mail kan toezenden zonder te registreren verzoek ik u om dit met hem/haar op te lossen.

Uw reactie zie ik met belangstelling.

Hartelijke groet,

Kim Rijcks

Rijcks International
KvK nr 08172721
s28
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 05 mar 2008, 17:50
Contacteer:

Bericht door s28 »

Ik hoop dat wij dit op een verstandige manier kunnen oplossen zonder dat ik hiervoor aangifte moet gaan doen bij de Politie
Wat een grap is dat mens zeg. Ze presenteert een oplossing die niet eens werkt, en begint vervolgens te zeuren over auteursrecht :lol:. Een link plaatsen heeft op geen enkele manier met schenden van auteursrecht te maken.

Ze zou zichzelf moeten aangeven bij de politie. Het is sowieso sneu dat zij als zweter (als dat uberhaupt waar is) geld probeert te verdienen (op een smerige manier) aan de problemen van andere zweters.
buzzle
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:23
Locatie: utrecht
Contacteer:

Stopzwetennu

Bericht door buzzle »

Ik kan me hier zo vreselijk kwaad over maken. Ten eerste dat mensen hier zomaar in trappen terwijl die site STOPZWETENNU alle kenmerken van een malafide handel vertoont. Zij maken gebruik van mensen met een probleem en in dit geval zijn wij dat omdat wij heel veel zweten. Vervolgens beloven ze uiteraard alles, het geneest nog net geen kanker. Het is zo obvious en toch moeten jullie het uitproberen want baat het niet dan schaad het niet. En vervolgens wel de bankrekening van die oplichters spekken.
Maar het meest kan ik me over die "aanbieders" opwinden, en ik moet zeggen dat ik er ook echt werk van ga maken. Ik heb het niet gekocht of uitgeprobeerd maar ik vind echt dat er actie ondernomen moet worden. Probleem is alleen dat die mensen hun bestaansrecht halen uit het feit dat veel mensen zo ongelooflijk naief zijn. Ik ben student rechten en ik ga de gratis rechtsbijstand van de UU om hulp vragen hoe ik deze klooios het best kapot kan maken. Eventueel met aangifte of een civielrechtelijke dagvaarding. Want een ding moge duidelijk zijn op internet zijn er zoveel malafide teringlijers die naiefe bonafide burgers hun geld afpersen dat er echt maatregelen moeten worden getroffen.
Dus wees op je houden bij de naam Kim de Rijck of andere sites van gelijke strekking onder een andere naam.
buzzle
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:23
Locatie: utrecht
Contacteer:

Email adress Kim Rijck

Bericht door buzzle »

Beste administrator zou je alsjeblieft het email adress van oplichtster Rijck voor mij op het forum willen zetten, zit overigens geen auteursrecht op :).
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

dat moet zijn info@stopzweten.nl

succes en pak ze ! :)

groetjes Thijs
buzzle
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:23
Locatie: utrecht
Contacteer:

Rijcks International

Bericht door buzzle »

Ik ben nu in contact met een instantie, en zij vragen om meer informatie van Rijcks International. Ik ben zelf geen gedupeerde maar ik kom graag op voor de belangenhebbende van deze malafide zwendel. Wat mevrouw doet heet in het burgelijk recht bedrog. Bedrog levert vernietiging van het koopcontract op, hetgeen betekent dat de koop nooit heeft plaatsgevonden. Wat weer op levert dat jullie je geld teruggestort krijgen. En naar ik hoop zij ook strafrechtelijk aangepakt worden. Maar dan moeten er wel stappen ondernomen worden en ik heb daarom het liefst met zoveel mogelijk gedupeerden contact. Ken je iemand die ook is opgelicht stuur dan een mail! Ook wil ik graag weten welke andere sites zij runnen. Overigens ben ik nog steeds furieus over haar dreiging met juridische stappen op grond van het "auteursrecht". Rijcks heeft blijkbaar totaal geen geweten en is schaamteloos brutaal. De wet is er om ons tegen dit soort malafide praktijken te beschermen. En elke rechter kan niet anders dan ons gelijk geven, zowel conform wet als jurisprudentie.

met vriendelijke groet,
Cas
zweet14
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 11 jun 2008, 21:20
Contacteer:

Iontoferese & Axitrans

Bericht door zweet14 »

Hey,
Dit heeft iemand geschreven:

De beste methode is iontoforese. Dat gaat met zwakstroom door je handen. Ik heb eens in het ziekenhuis die behandeling gehad en toen werkte het prima. Probleem was alleen dat als je stopt met behandelen, het na een week of 6 weer terugkomt. Het mooiste is dus een apparaat waarmee je dat thuis kan doen. En tegenwoordig zijn die er. Ik he, omdat die het goedkoopst was, via Internet het Drionic-apparaat gekocht. Werkt bijzodner goed. Nadeel is, dat er speciale batterijen ingaan die je alleen bij Drionic kan bestellen. Overigens kan je, als je een beetje handig bent, vrij eenvoudig een normale 9 volt batterij aansluiten.

Maar ik heb ook gehoord dat Axitrans goed helpt en bij de (meeste) apotheken verkrijgbaar is.
Dus als iemand dit wil proberen,, laat het maar weten. :D
Stippel
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 08 sep 2008, 11:47
Contacteer:

Iemand nog wat gehoord van mw. Rijcks

Bericht door Stippel »

Hoi allemaal,

Ik was even benieuwd of iemand nog iets heeft ondernomen tegen mw. Rijcks. Zelf heb ik een pissig mailtje gestuurd met de inhoud dat ik ECHT NIET geloof dat zij een extreme zweter is geweest. Als dat wel zo was geweest had ze haar wondermiddel wel gratis gedeeld met lotgenoten.
Zo gaat dat toch onder lotgenoten. Neee, mevrouw wil er graag per persoon 30 euro aan verdienen. Oplichter.

Groetjes van Ria

P.S. ik ben nieuw hier en zweet niet zo extreem als jullie allemaal maar het wordt wel steeds erger. Ik denk af en toe dat ik in de overgang ben maar ik ben pas 37 jaar. Na een paar boodschapjes doen ben ik tot op mijn onderbroek doorweekt maar draag gelukkig altijd zwarte kleren dus het valt niet op.
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Cas,

ik ben ook wel benieuwd of er nog iets gebeurd is op het gebied van Mevrouw Rijcks?! Heb je nog wat gehoord van haar zelf?

Groetjes, Angela
Foesje
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 21:18
Contacteer:

Re: StopZwetenNu

Bericht door Foesje »

Hallo allemaal,

ik ben zojuist gedupeerd!! Beetje lomp van mezelf, had mij 30 euro's kunnen schelen. Kon het bestand nog niet eens downloaden. Heb een mailtje verzonden om alsnog het juiste PDF bestand te ontvangen, maar denk er niet veel mee te kunnen bereiken.

Is er al iets meer bekend over de juridische stappen die zijn ondernomen tegen mevrouw Rijck?

Groetjes
freddy
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 19:06
Contacteer:

Re: StopZwetenNu

Bericht door freddy »

Kan iemand mij een PM sturen als die dit pdf bestand heeft?
Alvast bedankt!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: StopZwetenNu

Bericht door Thijs »

ik moet hem nog ergens op mijn oude pc hebben staan..... het is niet veel bijzonders hoor, het is een heel verhaal over hoe vervelend zweten is en hoe erg deze Kim Rijcks het wel niet had totdat ze achter de wonderbaarlijke ontdekking kwam dat douchen met een loofah sponsje de oplossing tegen hyperhidrosis is. Yeah right. Niet aan beginnen die onzin.

groetjes Thijs
chielio
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 27 apr 2010, 21:18
Contacteer:

Re: StopZwetenNu

Bericht door chielio »

klopt geen bal van. dit is gewoon een verkooptruc!!!!!! 30,- is ze op haar achterhoofd gevallen ofzo. :roll:
phinoy
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 13:09
Contacteer:

Re: StopZwetenNu

Bericht door phinoy »

Ergens aan het begin heeft iemand al gemeldt dat het domeinnaam stopzweten.nl is geregistreerd onder E. de Boer en niet van die dame rijucks ofzo..

Die dame bestaat ook helemaal niet, het is een bekende methode om onder andere namen e-books te verkopen. Vooral als de inhoud berust op oplichting.
Er is geen twijfel mogelijk dat de ebook een vorm is van oplichting. Hierbij wordt informatie verkocht via internet, hierbij wordt geen nadruk gelegd op de inhoud van het book. Een super simpele oplossing voor een algemeen probleem kan via internet veel geld opleveren door het te verkopen en alle inspanning en focus te leggen op MARKETING. in dit geval een speciale vorm van internetmarketing.

Het overhalen van mensen door het gebruik van de pagina stijl dat ook gebruikt wordt in stopzweten.nl is de Amerikaanse manier van verkopen. (simpele layout, grote rode letters, lijstjes, (nep)- testimonials) alles om de klant over te halen met alles wat de klant wilt lezen. Het is geen mooie layout maar volgens Amerikaanse onderzoeken bewezen de meeste mensen over te halen.

Nou zijn wij geen Amerikanen, maar het is niet gek dat deze zelfde vorm van marketing hier ook wordt toegepast. Ik denk eigenlijk dat wij wel wat nuchtiger zijn en makkelijk kunnen inzien dat zoeiets overreven geen indruk meer op ons maakt, maar toch zijn er genoeg naieve mensen dat de makers van zulke sites hier goed aan kunnen verdienen.. jammer genoeg. Ik vind het ook schandalig dat zulke mensen hiermee weg kunnen komen an AUB iemand doe er wat aan!

Zoals ik eerder zei is stopzweten.nl van de heer Eelco de Boer!Afbeelding
Deze man moeten jullie hebben. Typ hem in op google en je ziet dat hij inmiddels al een vrij bekende kerel is. Hij heeft talloze internetsites die openbaar van hem zijn, maar ik weet zeker ook talloze internetsites onder andere namen zoals stopzweten.nl.

Hij bied voornamelijk informatie en methoden om je geld te verdienen op internet doormiddel van het verkopen van ebooks. Hij verteld precies hoe dit moet en hoe zo'n site eruit hoort te zien.

Nou is marketing al een erg onethische business als je het mij vraagt maar deze kerel brengt het op een hoog niveau. Ik denk dat er DUIZENDEN gedupeerden zijn van Eeclo de boer in Nederland maar niemand durft er iets tegen te doen omdat ze achteraf zich schamen dat ze er met open ogen zijn ingetrapt, dus laten ze het er maar bij zitten.. en die Eelco grinnikt als hij naar zijn inkomsten kijkt..

kom op mensen! :roll:
iemand?....
Plaats reactie