Koeler met onweer
Geplaatst: zo 03 jul 2005, 11:01
Het is gelukkig een stuk koeler en zowaar heb ik een paar prettige dagen gehad, totdat er onweer kwam en de drukkende lucht.
Zweten zweten en nog eens zweten. Gisteren toch maar gaan werken. Ik voelde me al niet fit en heb weer eens een ochtend in een nat pak rondgelopen met als gevolg, KOU GEVAT, doordat ik kletsnat mijn werk doe en de temperatuur fiks lager is. Heb me vandaag dus ziek moeten melden en ben dus weer eens ziek thuis zonder dat ik daar wat aan kan doen. Al mijn spieren over mijn hele lichaam doen me zeer en zijn loodzwaar. Doodmoe ben ik ervan en vanmorgen voelde ik me echt beroerd hierdoor. Balen en nog eens balen.
Op mijn werk vinden ze dat natuurlijk vervelend, wat ik me voor kan stellen, maar voor wie is het nu het vervelendste? Ik denk voor mijzelf, want ik kan weer eens niet gaan en staan waar ik wil.
Wat moet ik hier nu weer mee? Niks denk ik, want je kan niks ondernemen. Botox, het enige wat nog hielp krijgen we niet meer vergoed, en verder is er niks.
Ik kan toch moeilijk mijn hele lichaam met aluminium chloride insmeren, das ook niet echt gezond.
Ach, ik ziek het maar weer uit, maar moest dit even kwijt. :cry: :cry: :cry:
Zweten zweten en nog eens zweten. Gisteren toch maar gaan werken. Ik voelde me al niet fit en heb weer eens een ochtend in een nat pak rondgelopen met als gevolg, KOU GEVAT, doordat ik kletsnat mijn werk doe en de temperatuur fiks lager is. Heb me vandaag dus ziek moeten melden en ben dus weer eens ziek thuis zonder dat ik daar wat aan kan doen. Al mijn spieren over mijn hele lichaam doen me zeer en zijn loodzwaar. Doodmoe ben ik ervan en vanmorgen voelde ik me echt beroerd hierdoor. Balen en nog eens balen.
Op mijn werk vinden ze dat natuurlijk vervelend, wat ik me voor kan stellen, maar voor wie is het nu het vervelendste? Ik denk voor mijzelf, want ik kan weer eens niet gaan en staan waar ik wil.
Wat moet ik hier nu weer mee? Niks denk ik, want je kan niks ondernemen. Botox, het enige wat nog hielp krijgen we niet meer vergoed, en verder is er niks.
Ik kan toch moeilijk mijn hele lichaam met aluminium chloride insmeren, das ook niet echt gezond.
Ach, ik ziek het maar weer uit, maar moest dit even kwijt. :cry: :cry: :cry: