wat is Botox precies???

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

wat is Botox precies???

Bericht door caroline »

Hallo,

ik heb ook enorme last van zweethanden, voeten en oksels.
nu gebruik ik Hydrex. opzich werkt het prima bij mijn handen en mijn voeten, maar de toppen van mijn vingers blijven echt vreselijk nat!!!

nu mijn vraag: zou ik hiervoor op botox overgaan? ik weet niet precies wat het is. doet het pijn, hoe lang werkt het, krijg je verschillende prikken of is het één centraal punt, zijn er RISICO'S aan verbonden? ik lees namelijk op allerlei sites dat er bijwerkingen enz. kunnen komen.

en zou botox ook onder mijn oksels werken?

groetjes, ik hoop op reactie ;p
tequilla17
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 07 feb 2008, 10:27
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door tequilla17 »

Hoi Caroline,

voor de vingertopjes zou ik het niet weten. Maar ik ben zelf gister voor een botoxbehandeling onder mijn oksels geweest. Over het resultaat kan ik nog niet veel zeggen omdat je dat pas kunt zien na een dag of 3/4. Maar ik heb wel het idee dat het vandaag al een stuk minder is. De prikjes werden gegeven op de plekken waar je het meest zweette, dit kon je zien nadat ze met jodium en zetmeel de plek gingen insmeren. De plekken die zwart uitsloegen werden toen "weggeprikt".
Verder vertelde deze dermatoloog mij dat er altijd risico's zijn (bij elke behandeling), maar botox was vrij veilig. Verder waren er niet echt risico's, maar wel dat het natuurlijk maar een tijdelijke oplossing is die steeds weer herhaald moet worden (na 4-9 maanden). En het kan zijn dat de botox nadat je het vaker gaat laten inspuiten, beter of minder lang gaat werken. En in het minste geval is het natuurlijk dat de botox niet (genoeg) helpt. Verder heeft hij niet echt risico's van botox verteld!

Groetjes, tequilla17
trici
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 14:04
Contacteer:

Botox werkt!

Bericht door trici »

hallo,

Ik ben afgelopen vrijdag (9 mei) naar Carpe in Antwerpen gegaan (www.carpe.be) en heb mijn oksels laten botoxen. Het werkt geweldig goed, zit nu met een licht grijs shirtje aan dit te typen, iets wat nooit kon ... Het is niet duur (180 euro), in verhouding wat je ervoor terug krijgt.
De botox spuitjes voelen wat vervelend. Niet omdat de naald dik is (mij werd verteld dat ze het dunste naaldje waar nog botox doorheen komt gebruiken), maar de botox zelf brandt een beetje. Maar ik heb daarna nog lekker gewinkeld en heb er een weekendje weg van gemaakt, en dat ging prima!

Ben er heel blij mee en weet zeker dat ik verslaafd ga raken, zeker omdat het zo bevrijdend werkt!
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door caroline »

oke, klinkt erg goed allemaal!!
misschien ga ik het toch ook maar doen...

groetjes caroline
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht