hoi
Geplaatst: za 07 jun 2008, 11:06
ik ben inge
ik wacht momenteel op goedkeuring van het ziekenfonds voor een botoxbehandeling voor m,n oksels
ik ben hier om een beetje meer info te krijgen enzo
groetjes inge
ik wacht momenteel op goedkeuring van het ziekenfonds voor een botoxbehandeling voor m,n oksels
ik ben hier om een beetje meer info te krijgen enzo
groetjes inge