werking hidrex

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Naske
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 jun 2008, 11:26
Contacteer:

werking hidrex

Bericht door Naske »

Ik ben ook bezig met de hidrextherapie en wil graag weten na hoeveel behandelingen het zweten bij jullie afgenomen is.
Naske
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 jun 2008, 11:26
Contacteer:

Bericht door Naske »

Heeft niemand een antwoord voor mij?
hidrex
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: di 25 sep 2007, 13:58
Contacteer:

Bericht door hidrex »

hoi,

Na ongeveer 6 behandelingen moet je wel een afname bemerkern van het zweten.Na 6x vrij frequent achter elkaar behandelen zitten de zweetkanaaltjes redelijk dichtgeslibt en hierdoor zweet je minder onder je oksels als het goed is.
Sommige fysiotherapeuten behandelen op een bepaald intensiteitsniveau, andere behandelen tot op de pijngrens. Ik ben behandeld op het niveau dat de prikkeling nog te verdragen was, en dit heeft bij mij goed geholpen!
Ik heb daarom ook een Iontoforeseapparaat aangeschaft voor thuis, let er wel op dat je de sponsjes niet tussen je lichaam en je armen klemt, maar probeer met een band een soort halster te maken zodat de sponsjes maar aan 1 kant je huid raken, hierdoor kan je op een hoger intensiteitsniveau je oksels behandelen en bij mij werkt dit beter.

Succes ermee!
Naske
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 jun 2008, 11:26
Contacteer:

Bericht door Naske »

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik ben echter met de Hidrex bezig voor mijn handen. Ik heb nu 9 behandelingen gehad (3 x per week) maar merk nog niet veel verschil. Had ik het al moeten merken?
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

hoi


Ik gebruik al zo'n10 jaar de Drionic. Dti gaf echter vooral reslutaat op mijn handpalmen, maar niet mijn vingers en tussen mijn vingers. Ik heb dan besloten een jaartje geleden om de hidrex aan te schaffen, in de hoop dat die een totaler reslutaat gaf, hij is ook sterker en professioneler dus had er veel hoop op gesteld. Maar ik vind het dik tegenvallen eigenlijk. Heb het dan heel aantal keren na mekaar gedaan, maar mijn handen werden niet echt droog. Een tijdje niet gedaan en toch nog maar eens geprobeerd aangezien dat ding vreselijk duur was, maar ik moet toegeven dat het nooit echt goed resultaat gaf en ik nu volledig terug ben overgeschakeld op mijn drionic (die ik een beetje heb laten ombouwen zodat er nu gewone oplaadbare batterijen in kunnen in plaats van van die dure die slechts een keer of 8 meegingen)

Ik begrijp nog atijd niet waarom die stomme drionic prul het zoveel beter doet dan dat grote professionele toestel met kabeltjes en toestanden... zucht
Naske
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 jun 2008, 11:26
Contacteer:

Bericht door Naske »

Ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb dus ook de drionic en heb idd de hidrex aangeschaft omdat ik hoopte dat heel mijn handen droog zouden worden. Als ik de drionic gebruik, merk ik na 2 weken al echt verschil. Ik gebruik de drionic dan wel elke dag een half uur. Ik ben nu 15 behandeling verder met de hidrex en merk idd geen tot weinig verschil. Ik denk dus dat ik de drionic weer van de zolder af haal en daar maar weer mee verder ga. Heel vreemd, maar ik heb de drionic ongeveer 8 jaar gelden aangeschaft en ik kan daar dus ook gewone batterijen in doen? Dus de batterijen die bij de drionic horen en van die vierkante batterijen. Raar, heb dat ding namelijk niet omgebouwd??

Maar heeft iemand anders ervaring met de hidrex? Eeuwig zonde, aangezien de hidrex niet goedkoop is!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht