Botox

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Suus18
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 31 jul 2008, 19:36
Contacteer:

Botox

Bericht door Suus18 »

Hallo,

Ik ben al sinds ik baby ben snel zweterig.
Dit is met de jaren alleen maar erger geworden.
Als het warm is zoals deze dagen zweet ik al, met alleen gewoon stilzitten.
Ik zweet onder mijn oksels, op mijn rug, in mijn gezicht. En heb last van zweetvoeten en klamme handen.

Voor hoeverre is botox voor mij een optie? kan ik dit bij meerdere plekken gebruiken. En is de Mauritskliniek ook voor mij een optie?

Ik baal hier echt van.
Ik ben net terug van vakantie in lloret. En ik kon daar 's avonds nog niet bij de kroeg binnen en mijn hoofd en oksels zaten onder het zweet.

Ik hoop snel op een reactie van jullie.

Alvast bedankt,

Groetjes Suzanne
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Voor je oksels kun je botox het beste gebruiken. Ik weet dat botox ook gebruikt wordt voor de voorhoofd maar ik denk niet dat iedere kliniek cq arts dit doet. (te pijnlijk/niet effectief genoeg).

Voor je voorhoofd moet je waarschijnlijk op zoek gaan naar iets anders... odaban bijvoorbeeld.....

En ja je kunt het best naar de mauritskliniek toe gaan... kun je gelijk informeren of hun ook botox injecteren voor je voorhoofd.

succes...

enne welkom op dit forum :)

groetjes Thijs
Suus18
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 31 jul 2008, 19:36
Contacteer:

Bericht door Suus18 »

Dankje;)

Ik ken deze site al langer, maar nu dacht ik toch echt een berichtje te gaan sturen. Had een meisje op vakantie die botox had gespoten, en die zei dat het echt hielp.

Nu heb ik een aantal problemen,
Mijn ouders! Mijn moeder zegt, ja ik zweet toch ook. Maar die kan gewoon naar een feestje in gekleurd shirt. En zweet misschien wel wat meer, maar ze zit in de overgang dus die heeft gewoon opvliegers.
Ook wil ze dat ik eerst naar de dokter ga, van hem heb ik al eens eerder oxybutine voorgeschreven gekregen. Dit hielp in het begin wel..maar nu is dit niet echt effectief meer. Heb odorex geprobeerd, hielp in het begin, maar helpt nu ook niet meer.
Haar laatste optie is Botox, omdat ze zegt dat het slecht voor je is, en ze gaat niet zomaar in zee met mauritsklinieken zonder doorverwijzing. Ook wil ze eerste alle andere opties proberen voordat ik botox doe. Maar ik wil er gewoon van af zijn.

Hoe kan ik dit het beste oplossen? Zijn er meer jongeren die met dit probleem zitten?
En mijn moeder vraagt wat de nadelen zijn van botoxinjecties, wat als het misgaat, en op langere termijn?

En welke opties heb je allemaal voor je rug en je gezicht?
the flyer
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 20 aug 2008, 10:36
Locatie: Baarn
Contacteer:

Bericht door the flyer »

ik snap dat je moeder t misschien niks vindt,maar laat je eens samen met je moeder informeren bij een goeie kliniek zoals bv de Bergmann kliniek in Bilthoven of de Mauritskliniek waar ook veel over gesproken wordt in dit forum.
misschien kunnen die jullie vertellen dat er niks engs en gevaarlijks aan botox is.

ik ben nu 31 jaar en heb veel te lang gewacht met de behandeling.
ik wist ook niet dat je het gewoon vergoedt kon krijgen.
dus ik wachten en wachten en me steeds ongelukkiger voelen totdat ik op tv de Bergman kliniek voorbij zag komen.
ik heb een afspraak gemaakt met Dr.van Eijk en kon na een week al geholpen worden.
de prikjes stellen niet echt veel voor,ja lekker is anders,maar tijdens de behandeling kon ik alleen maar denken aan hoe het zou zijn zonder die nare plekken.
Dr van Eijk legde mij ook uit dat normaal het zweet verdampt,maar bij mensen die meer kliertjes hebben dat teveel aan vocht neerslaat in je kleding.
volgens hem kan je dus niet ergens anders meer gaan zweten want hij spuit het te veel aan kliertjes dicht.
ik ben nu bijna 6 maanden verder en ik voel me super!!
merk wel dat ik binnenkort weer eens bij Dr. van Eijk moet langsgaan want het komt weer een beetje terug.
groetjes van een blije baarnaar
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht