Pagina 1 van 1

zweetrugje

Geplaatst: ma 13 okt 2008, 18:08
door dientje
Hallo Mensen,

Ik vroeg me af wat jullie tegen een zweetrug doen.. vooral zomers is het drama.. wat doen jullie?

Groeten,

Geplaatst: ma 13 okt 2008, 18:11
door TomH
Niets. :) Ik kan er eigenlijk niets aan doen. Tis kloten maar het is niet anders. Ik hou rekening met m'n kledingkeuze en probeer zo min mogelijk met m'n rug ergens tegen aan te staan/te leunen. That's it.

Geplaatst: di 14 okt 2008, 23:18
door OkraMau
therme antitranspirant behandelspray of odaban :)
heb ook tijdje met okselpads (hele grote) in me onderrug in me shirt geplakt rondgelopen...