NIEUW!! HH is een gevolg van overactivatie BETA 2

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

paul
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:44
Contacteer:

Re: NIEUW!! HH is een gevolg van overactivatie BETA 2

Bericht door paul »

Beste Zwerte,

Nee, ik persoonlijk heb daar geen behoefte aan maar het therapeutisch werkveld wel. Het is daarom verstandiger dat er snel wetenschappelijke publicaties komen waarin de resultaten van neuro- en biofeedback op hyperhidrosisklachten genoemd worden. Ik ben geen therapeut of trainer maar patient. Dat jij en anderen reageren is geweldig en hopelijk zorgt dat voor versnellingen die oplossingen aandragen voor deze problematiek. Ik hoop dat jouw zus vanuit haar professie en haar netwerk een bijdrage levert aan het helpen van de patientengroep waar ik toe behoor. Ik weet dat neurofeedbacktrainers gebruik maken van een gemeenschappelijke databank en ik hoop dat daar de kennis over HH gedeeld wordt. Ik denk dat www.biometrischcentrum.nl zeker geinteresseerd is wat jouw zus al weet over het inzetten van deze therapie bij deze klachten. Misschien levert het wel uiteindelijk heel weinig op maar niet geschoten is altijd mis, toch?

Dientje, daarom is mijn persoonlijke emailadres ook niet belangrijk. Ik wil net dat deze informatie, in alle openheid en soms ook emotionele kwetsbaarheid, toegankelijk blijft voor alle bezoekers van deze site. Alleen dan leren we van elkaar.

Veel succes allemaal.
Groeten,
Paul
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Re: NIEUW!! HH is een gevolg van overactivatie BETA 2

Bericht door dientje »

Hee Paul,

Ik heb je informatie aan mijn neurofeedback trainer gegeven. Zij vond het wel interessant. Ik hoor morgen denk ik wat ze er mee gaan doen. Waar zit het instituut van jou precies

Groeten,
Segun
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 13 dec 2010, 11:49
Contacteer:

Re: NIEUW!! HH is een gevolg van overactivatie BETA 2

Bericht door Segun »

Beste Paul en dientje, en anderen...

Hoe staan jullie er nu voor na jullie neurofeedback behandelingen en/of biofeedbackbehandelingen?

Groet,

Segun
Hilde
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 mei 2021, 11:23
Contacteer:

Re: NIEUW!! HH is een gevolg van overactivatie BETA 2

Bericht door Hilde »

Beste Paul,

Ondanks dat het al lang geleden is dat je een bericht hebt geplaatst, was ik benieuwd wat neurofeedback je uiteindelijk heeft opgeleverd in relatie met je klachten. Zelf heb ik last van rosacea. Mijn huid reageert erg sterk op warmte (blozen). En ik hoop dat neurofeedback daar een gunstige invloed op heeft.

Alvast bedankt voor je reactie.
Groeten, Hilde
Plaats reactie