iontoforese uitproberen

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
wouterrr
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 08 jun 2010, 22:16
Contacteer:

iontoforese uitproberen

Bericht door wouterrr »

Hallo,

Zoals veel mensen op deze website heb ik al sinds mijn jeugd last van zweethanden (en zweetvoeten maar dat vind ik minder erg). Ik ben nu 28 en ben het behoorlijk zat en wil er wat aan laten doen. Tot voor kort had ik niet gedacht dat er iets aan het zweten gedaan kon worden. Iontoforese lijkt een oplossing te zijn. Alleen heb ik begrepen dat niet iedereen er baat bij heeft. Zelf heb ik eigenlijk altijd wel zweethanden. Of ik nu relaxed of zenuwachtig ben en of het nu 's ochtends of 's avonds is (alleen heel vroeg in de ochtend en heel laat in de avond lijk ik er minder last van te hebben, dan zijn dan ook prettige momenten). Gelukkig druipt het niet van mijn handen af maar ze zijn wel altijd klam en de ene keer natter dan de andere keer. Heeft iemand een idee of elke dermatoloog zo'n apparaat heeft staan zodat je het kunt uitproberen? Het lijkt me nogal een groot risico om zo'n duur apparaat te kopen als later blijkt dat het niet het gewenste effect heeft.

Dank voor enige reactie.

Groeten,
Wouter
wagenaar_m
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 15:21
Contacteer:

Re: iontoforese uitproberen

Bericht door wagenaar_m »

Via mijn dermatoloog ben ik naar een fysiotherapeut in hetzelfde ziekenhuis vdoorverwezen. Hij heeft blijkbaar deze apparatuur beschikbaar.
Wellicht zit er in jouw plaatselijke ziekenhuis ook een fysio met deze apparatuur?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht