Hop Hop Hop en zweet weg!
Geplaatst: zo 01 aug 2010, 12:14
Dag lieve, zwetende mensen 
Ik ben nieuw hier, maar zweet al een tijdje...
Toen las ik laatst in mijn geneeskundige plantenboekje dat elke avond voor het slapen een kopje hopthee :beer ook helpt tegen overmatig zweten. Nu ben ik helaas niet zo'n theedrinker en de thee van hop is een beetje bitter, maar ik dacht het is zeker het vermelden waard, vooral omdat het geen in het lab gefabriceerd middeltje is maar gewoon uit de natuur!
Ik ga denk ik binnenkort die Therme-spray eens proberen.. dat klonk wel goed
Grtjs,
Rox
Ik ben nieuw hier, maar zweet al een tijdje...
Toen las ik laatst in mijn geneeskundige plantenboekje dat elke avond voor het slapen een kopje hopthee :beer ook helpt tegen overmatig zweten. Nu ben ik helaas niet zo'n theedrinker en de thee van hop is een beetje bitter, maar ik dacht het is zeker het vermelden waard, vooral omdat het geen in het lab gefabriceerd middeltje is maar gewoon uit de natuur!
Ik ga denk ik binnenkort die Therme-spray eens proberen.. dat klonk wel goed
Grtjs,
Rox