Botox in Amsterdam
Geplaatst: do 12 mei 2011, 17:27
Hallo allemaal,
Wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden.
Ik heb het forum dus pas sinds vandaag ontdekt dus als ik iets over het hoofd heb gezien, dan mag je mij gerust hierop aanspreken
Vraagje; ik heb gelezen dat je in de Mauritskliniek de botoxvergoedingen krijgt is dit met of zonder medische indicatie van de dokter?
Ook vraag ik mij af of er een ziekenhuis is in Amsterdam die botoxinjecties geeft en vergoed en of ik ook hiervoor een medische verklaring nodig heb van de dokter?
Ik ben trouwens verzekerd bij VGZ en heb een uitgebreide aanvullende verzekering.
Gr.
Catgirl
Wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden.
Ik heb het forum dus pas sinds vandaag ontdekt dus als ik iets over het hoofd heb gezien, dan mag je mij gerust hierop aanspreken
Vraagje; ik heb gelezen dat je in de Mauritskliniek de botoxvergoedingen krijgt is dit met of zonder medische indicatie van de dokter?
Ook vraag ik mij af of er een ziekenhuis is in Amsterdam die botoxinjecties geeft en vergoed en of ik ook hiervoor een medische verklaring nodig heb van de dokter?
Ik ben trouwens verzekerd bij VGZ en heb een uitgebreide aanvullende verzekering.
Gr.
Catgirl