Botox injectie dr. Jacobs, Geertruidenberg

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Debby
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 17:15
Contacteer:

Botox injectie dr. Jacobs, Geertruidenberg

Bericht door Debby »

Zojuist heb ik weer een botoxbehandeling gehad bij Dr. Jacobs in Gertruidenberg. Zelf vindt ik het erg fijn dat dit in een reguliere praktijk is en niet in een indrukwekkend ziekenhuis. De behandeling op zich is al spannend genoeg. Het fijne is dat ook al ben je geen patient van hem dat je daar toch terecht kan!

Sinds 2 jaar kom ik bij hem voor de botox en ondanks het jaarlijks gevecht met het CZ zijn het de kosten het wel degelijk waard. Over 4 weken gaan wij trouwen en op die dag zelf zal ik dus niet zweten! Heerlijk gevoel na 12 jaar ellende. Elke keer weer verwonder ik mezelf erover het goed het werkt.
In andere berichten zie ik mensen het hebben over klinieken die dit veel doen. Worden daar de spuiten aangelegend dat iemand weet? Want bij dr. Jacobs worden de spuiten klaar gemaakt waar je bij zit, dus geen twijfel over mogelijk dat je het hele potje krijgt!

Mocht iemand nog twijfelen is hier hun website: http://www.huisartsenpraktijk-jacobs-la ... nde_oksels" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben super tevreden, misschien een goede tip voor mensen die nog niet weten waar ze naar toe moeten?

Groetjes Debby
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht