Hallo,

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
dieren1403
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 17:17
Contacteer:

Hallo,

Bericht door dieren1403 »

Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 14 en dit is het 2de jaar dat ik super veel zweet.
Elke dag heb ik zweetvlekken die echt goed te zien zijn.. De laatste tijd word het steeds erger lijkt het.
Ik kan haast niks aan, ik durf het niet eens, en word hier super onzeker van..
Ik heb hier vooral veel last op school van, terwijl ik zo ik weet geen stress heb.. ik heb het heel erg naar mn zin op school.
Ookal heb ik het ijskoud, ik blijf zweten. Ik snap niet hoe dat kan hoor?
Vaak ben ik een periode ziek en baal ik daar heel erg van, ik heb PDS, een darmsyndroom.
Ik slik forlax en krijg als het goed is nog andere pillen voor PDS zelf, de arts is nog in overleg door alle onderzoeken die ik gedaan heb.

Normale activiteiten kan ik niet doen, het 1ste uur op school lukt nog.. maar daarna..
Ik probeer het zo min mogelijk te laten merken alleen dat is heel moeilijk, ik vermijd sommige gesprekken en doe ook vaak niet mee met gym.
Ik durf gewoon haast niks meer..
Soms zegt een vriendin wel eens helemaal gestresst: OMG, IK ZWEET! Ik kijk dan en zie een ienie mienie klein vlekje, een druppel.. Op zoon moment kan ik echt huilen..
Ook heb ik altijd vochtige voeten, soms is dat te ruiken. Bij bijvoorbeeld gym doe ik mn schoenen uit en sta ik 1 sec op de grond en je ziet al gelijk een afdruk.
Ik let er altijd op of meer mensen dat hebben, ook zweetplekken onder de oksels, maar ik heb ze nog nooit gezien..
Ook als ik bijv. moet lachten krijg ik een heel vochtig hoofd.

En dan ben ik nog maar 14.. ik heb hier zo veel last van..
catelijn
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 17:40
Contacteer:

Re: Hallo,

Bericht door catelijn »

heb je het de dokter verteld? Soms kan het van medicijnen komen.
of nog iets anders, en is er daar wat aan te doen.
catelijn
Gesloten