Oxibitunine werkt hier echt!!

Last van veelvuldig blozen? Hier moet u zijn...

Moderators: Thijs, Erje

xlinx
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 28 mar 2007, 18:17
Contacteer:

Oxibitunine werkt hier echt!!

Bericht door xlinx »

Wou even delen met jullie dat ik na zoveel jaren eindelijk een oplossing heb tegen overmatig transpireren. Ik had het echt heel erg m,n handen oksels en voeten zijn waren altijd nat!! telefoneren was niet te doen zonder een theedoek eromheen, computeren net zo een doek op schoot altijd zwarte kleding aan en kapotte doorweekte voeten omdat die altijd zeiknat waren,pinnen in winkels omdat ik geen geld durfde aan te pakken, de dermatalogen zeiden ook dat ik wel een hele erge vorm van hyperhidrosis heb, de botox in m,n oksels werkte wel redelijk goed!! ik laat dat mij st mauritsenklinieken doen waar het vergoed word. maar voor handen en voeten bleek er niet veel te zijn.. nu ben ik 2 weken geleden weer geweest en hun schreven me Oxibitunine voor en ik had het nooit gedacht!!!! het werkt!!! ik slik er 2 per dag en m,n handen zijn gewoon droog! echt bizar en nooit gedacht. m,n voeten zijn ook een stuk minder maar niet echt helemaal droog nog maar zo,n verschil met eerst!! ik hoop dat anderen hier iets aan hebben!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht