Vergoeding 2013?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Erje »

Konijn schreef:Den Haag heb ik gebeld en ze zei dat er niks bekend was...

Ik zat meteen van "huh?" Aan de lijn :/
Oww...vandaar!!
Konijn
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 07 dec 2012, 19:44
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Konijn »

Maar het is toch allemaal 1 geheel?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Erje »

Konijn schreef:Maar het is toch allemaal 1 geheel?
Toch niet helemaal. Ik ben bv ooit naar Nijmegen geweest voor de Botox, maar dat krijg je daar maar 2, hooguit 3 keer en als het daarna niet " over " is willen ze gaan snijden. Maar in Utrecht mag je net zo vaak komen als je wilt, er zit geen max aan.
Ook een verschil is dat ze in Nijmegen je oksel verdoven, wat behoorlijk pijnlijk is, vond ik tenminste. Die verdovingsprikken gaan veel dieper dan de oppervlakkige Botox prikjes, die stellen niet echt veel voor.
Voor mij zou Nijmegen dichterbij zijn, maar ik rij er tegenworrdig graag voor naar Utrecht. Ook allemaal erg vriendelijke mensen daar.
Konijn
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 07 dec 2012, 19:44
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Konijn »

Hmmm in Den Haag doen ze ook zonder verdoving althans heb ik niet gehad en ik vind het ook niet nodig want het ging allemaal heel snel en goed.

Ik zal ze maandag eens gaan mailen hoe het nu precies zit waarom Utrecht wel goedkeuring heeft en Den Haag niet. Zal ik dan Den Haag mailen of de communicatieafdeling? Het wordt er in ieder geval niet makkelijker op.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Erje »

Konijn schreef:Hmmm in Den Haag doen ze ook zonder verdoving althans heb ik niet gehad en ik vind het ook niet nodig want het ging allemaal heel snel en goed.

Ik zal ze maandag eens gaan mailen hoe het nu precies zit waarom Utrecht wel goedkeuring heeft en Den Haag niet. Zal ik dan Den Haag mailen of de communicatieafdeling? Het wordt er in ieder geval niet makkelijker op.
Ik denk dat Den Haag ook goedkeuring krijgt, mss waren ze gewoon nog niet zover. Ik kreeg die mail van iemand van het secretariaat, dus misschien moet je daar zijn, dat hebben ze in Den Haag ongetwijfeld ook.

En anders ga je toch ook op naar utrecht ;-)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Thijs »

Zover ik weet worden botox injecties gewoon uit de basis verzekering vergoed. Het maakt dus niet uit bij wie je verzekerd bent. Ik weet ook dat er al een uitspraak is van de SKGZ (klachten geschillen commissie zorgverzekeringen) omtrent botox vergoedingen en die is positief voor ons. Dus zodra botox niet meer vergoed wordt dan hebben ze in ieder geval met mij een groot probleem ;)

we shall see, ik wacht rustig af.
Konijn
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 07 dec 2012, 19:44
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Konijn »

Al een afspraak kunnen maken met Utrecht?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Erje »

Konijn schreef:Al een afspraak kunnen maken met Utrecht?
Heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga pas weer in mei of juni. Maar binnenkort zal ik eens even bellen.

@Thijs: dat is goed nieuws!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Vergoeding 2013?

Bericht door Erje »

Ik heb net de afspraak gemaakt voor juni in Utrecht. Nieuw is dat je weer een verwijsbrief van de huisarts mee moet nemen. Voor mij is dat geen probleem.
Plaats reactie