Pagina 1 van 1

Odorex dry

Geplaatst: za 24 sep 2005, 14:49
door Jan
Hoi,

ik ben nieuw hier,
Ik heb al 2 jaar lang last van zweet, vooral tussen mijn bilnaad.
Dit zorgt altijd voor veel ongemak(omdat ik nog op school zit) voel ik mij vaak heel onzeker.
Als ik zweet is het meestal wanneer ik hele lichte inspanningen verricht, bijv. een stukje naar school fietsen.
En het is in de zomer ook altijd veel erger dan in de winter.

Nu heb ik hier wat rondgelezen en kwam ik bij middeltjes als syneo 5 en odorex dry, dit zouden de eerste middelen zijn die ik zou gaan gebruiken, maar nu vroeg ik me af of ze ook te gebruiken zijn voor tussen mijn billen?

Of zijn er nog andere oplossingen voor mij, ik hoop het echt.

Jan

Re: Odorex dry

Geplaatst: di 22 aug 2006, 11:56
door simonevh123
[quote="Jan"]Hoi,

ik ben nieuw hier,
Ik heb al 2 jaar lang last van zweet, vooral tussen mijn bilnaad.
Dit zorgt altijd voor veel ongemak(omdat ik nog op school zit) voel ik mij vaak heel onzeker.
Als ik zweet is het meestal wanneer ik hele lichte inspanningen verricht, bijv. een stukje naar school fietsen.
En het is in de zomer ook altijd veel erger dan in de winter.

Nu heb ik hier wat rondgelezen en kwam ik bij middeltjes als syneo 5 en odorex dry, dit zouden de eerste middelen zijn die ik zou gaan gebruiken, maar nu vroeg ik me af of ze ook te gebruiken zijn voor tussen mijn billen?

Of zijn er nog andere oplossingen voor mij, ik hoop het echt.