Wat heeft het beste bij jullie geholpen?
Geplaatst: wo 23 okt 2013, 11:12
Hallo allemaal,
Afgelopen maand heb ik pas contact opgenomen met mijn huisarts i.v.m. overmatig zweten. Ik heb hier nooit wat aan gedaan omdat ik altijd hoopte dat het vanzelf wel over zal gaan.
Ik had aluminiumchloride meegekregen van de huisarts, maar dit hielp totaal niet. Zijn advies was om naar een dermatoloog te gaan.
Ik vooral last van zweet op me handen, voeten en oksels.
Weet iemand een goede Dermatoloog?
Welk middel heeft bij jullie het best geholpen? En wat zijn jullie ervaringen met bijvoorbeeld: botox , thorecale sympathectomie, of tabletten enzovoort.
Mvg,
O.Stalenhoef
Afgelopen maand heb ik pas contact opgenomen met mijn huisarts i.v.m. overmatig zweten. Ik heb hier nooit wat aan gedaan omdat ik altijd hoopte dat het vanzelf wel over zal gaan.
Ik had aluminiumchloride meegekregen van de huisarts, maar dit hielp totaal niet. Zijn advies was om naar een dermatoloog te gaan.
Ik vooral last van zweet op me handen, voeten en oksels.
Weet iemand een goede Dermatoloog?
Welk middel heeft bij jullie het best geholpen? En wat zijn jullie ervaringen met bijvoorbeeld: botox , thorecale sympathectomie, of tabletten enzovoort.
Mvg,
O.Stalenhoef