zweten in het gezicht...

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

joteun
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 19:16
Locatie: Honselersdijk
Contacteer:

Louis Widmer deo creme

Bericht door joteun »

Nou Riez ik voel met je mee, en inderdaad lijkt dansen voor mensen met ons probleem nou niet echt leuk.
Ik ben pas door een vriendin gevraagt om te helpen serveren op een feestje. Onwijs leuk om te doen, maar inderdaad geneer je je eigen dood als het zweet van je af druipt. Ik ben er ook maar mee gestopt, voordat ik een opmerking zou krijgen....Ik ben vanmorgen wel wezen schaatsen en heb die Louis Widmer deo creme op m'n gezicht en in m'n nek gesmeerd en het leek inderdaad wat te helpen.
Volgens zeggen is er ook een deo creme van Vichy...misschien ook wel het proberen waard.

Groetjes
Jolanda
skid kahula
Vijver
Vijver
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 02:11
Contacteer:

Bericht door skid kahula »

hey mensen, heerlijk om inderdaad wat lotgenoten te zien

ik zweet ook enorm erg op mijn voorhoofd....maar niet/nauwelijks ergens anders....

het is bij mij volgens mij vooral stress-gerelateerd...als ik in een ruimte kom met veel volk, dan duurt het erg lang voordat ik me geaclimatiseerd (sp?) heb en ondertussen giet het zweet van mijn voorhoofd....zoals in een kroeg of disco...meestal zet ik het op een drinken (hoe triest dat ook mag klinken) om zo mezelf uit mijn zelfbewustzijn te krijgen, en daarna gaat het dan ook wel weer....ook rook ik de laatste tijd hash voordat ik uitga....en dan heb ik er ook geen last van (alhoewel ik wel het gevoel heb dat ik tegen de klok aan drink, om het moment van dat de hash uitwerkt voor te zijn.....)

maar dat dit allemaal op zo'n manier gaat, is natuurlijk klote en triest

ik was altijd het nerveuze type...maar dat ging nooit verder dan een naar gevoel in je buik en wat trillerig....nu manifesteert het zich in zweten op mijn voorhoofd

dit probleem begint een negatieve invloed te hebben op mijn sociale leven, en ik voel me meer depri dan ooit


edit*

ik ben hiermee ook naar de huisarts gegaan (ik hoefde het volgens mij niet eens uit te leggen, want mijn hoofd was zeiknat toen ik aankwam) maar deze gaf me alleen wat pilletjes tegen de nerveusiteit die totaaaaaaaaaaaaal niet hielpen...ook gaf hij geen duidelijk antwoord en had meer zoiets van ''je moet je er maar overheen zetten''

ik zie hier een opsomming van meerdere dingen zoals bepaalde cremes etc.

wat is nou echt waard om te proberen? waar hebben jullie zelf goede ervaring mee?
Kinep
Vijver
Vijver
Berichten: 77
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 16:17
Contacteer:

Bericht door Kinep »

skid kahula schreef:hey mensen, heerlijk om inderdaad wat lotgenoten te zien

ik zweet ook enorm erg op mijn voorhoofd....maar niet/nauwelijks ergens anders....

het is bij mij volgens mij vooral stress-gerelateerd...als ik in een ruimte kom met veel volk, dan duurt het erg lang voordat ik me geaclimatiseerd (sp?) heb en ondertussen giet het zweet van mijn voorhoofd....zoals in een kroeg of disco...meestal zet ik het op een drinken (hoe triest dat ook mag klinken) om zo mezelf uit mijn zelfbewustzijn te krijgen, en daarna gaat het dan ook wel weer....ook rook ik de laatste tijd hash voordat ik uitga....en dan heb ik er ook geen last van (alhoewel ik wel het gevoel heb dat ik tegen de klok aan drink, om het moment van dat de hash uitwerkt voor te zijn.....)

maar dat dit allemaal op zo'n manier gaat, is natuurlijk klote en triest

ik was altijd het nerveuze type...maar dat ging nooit verder dan een naar gevoel in je buik en wat trillerig....nu manifesteert het zich in zweten op mijn voorhoofd

dit probleem begint een negatieve invloed te hebben op mijn sociale leven, en ik voel me meer depri dan ooit


edit*

ik ben hiermee ook naar de huisarts gegaan (ik hoefde het volgens mij niet eens uit te leggen, want mijn hoofd was zeiknat toen ik aankwam) maar deze gaf me alleen wat pilletjes tegen de nerveusiteit die totaaaaaaaaaaaaal niet hielpen...ook gaf hij geen duidelijk antwoord en had meer zoiets van ''je moet je er maar overheen zetten''

ik zie hier een opsomming van meerdere dingen zoals bepaalde cremes etc.

wat is nou echt waard om te proberen? waar hebben jullie zelf goede ervaring mee?
Dat van die hash en alcohol heb ik ook al ervaren. Het helpt idd.
pattaya
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 01 okt 2005, 12:05
Contacteer:

basis cremes

Bericht door pattaya »

Als ik alle berichten zo doorlees over zweten in het aangezicht de volgende bedenking.Op welke basis zijn al deze cremes en deodorants vervaardigd?Zijn er grote prijsverschillen?Kan je sommige ook gewoon in de supermarkt kopen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht