Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Spannend!!! Morgen is het zover!! Heb er veel zin in! Ben heel erg benieuwd of dit de oplossing is!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Erje »

Veel succes vandaag!
Hou ons op de hoogte hé.
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Zo ik ben er net weer!

Na een half uur wachten werd ik opgeroepen. De zetmeel test werd gedaan en uiteraard zweette ik op dat moment natuurlijk weer niet... Zeer irritant...
Maar goed, heb aangegeven waar ik dacht te zweten en daarom heen werd ook geprikt.

Scherpe prikjes, maar kort van duur, dus goed vol te houden.
10 aan de ene kant en 11 aan de andere kant. Hopelijk is het genoeg... Geen idee n.l.
Na de prikjes werd er een zalfje opgesmeerd en daarna een gaasje eroverheen. ( die er nu al half af ligt :()

Tja en dat was het eigenlijks, de behandeling was misschien 10 min. En daar kijk je dan zo lang tegenop :)
Hopelijk gaat het werken en krijg ik nergens last van !
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Erje »

Aha, je hebt het achter de rug! Dat is mooi.
Ja, zal je net zien dat je dan niet zweet, ik heb het ook wel eens gehad.
Weinig prikjes hoor. Bij de Mauritskliniek deden ze bij mij minimaal 40 per oksel, maar de hoeveelheid zal hetzelfde zijn, alleen wordt het anders verdeeld. Ik heb geen idee waarom dat verschilt.
Nu afwachten wat het resultaat zal zijn. Het duurt ongeveer twee weken voor het maximale resultaat is bereikt.
De gaasjes kunnen eraf hoor. Dat is alleen om je kleding te beschermen tegen een eventueel bloeddruppeltje. Wat ik altijd deed voor de Botox was een glas appelsap een half uur vantevoren, dan bloed het helemaal niet. Geleerd van een tattoeeerder ;-)
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Ooooh gelukkig, want want een ondingen zijn die gaasjes... Verpleegster zei dat ik ze tot morgenvroeg moest houden.. Zei al, dat word lastig ben ik bang...

Tja, ik weet ook niet waarom zo weinig, hoop dat dit ook werkt... Zou shit zijn als dat niet het geval zou zijn :(
Oké, dankje, nog 2 week wachten dus :)
Zondag een verjaardag, hoop dat het verschil dan al merkbaar is! Altijd zweten met verjaardagen :(

Oksel is nu een beetje zwart, heb het idee dat dat van die test is. Vanavond maar even voorzichtig schoonmaken denk ik.
Moest het wel goed blijven schoonhouden, dus dat maar even aanhouden denk ik.

Morgenavond mocht ik weer sporten, dus denk dat ik dat maar gewoon doe.

Als je nog tips hebt hoor ik het uiteraard graag, alles voor een max werking :)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Erje »

Oja, moest je die gaasjes er zo lang op houden??
Nooit eerder gehoord.
Tip is nog, maar die had ik al eerder opgenoemd, niet te lang douchen en niet te heet.
Succes zondag!
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Merk dat ik nog steeds wel zweet :(
Hoop dat het nog wel wat beter gaat worden. Heb het idee dat het wel iets vermindert is, maar nog niet echt heeeeeel veel beter...
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Erje »

Hm..dat is niet fijn. Ik hoop ook voor je dat het nog wat beter wordt, wat goed kan, want de veertien dagen zijn nog niet om.
Ook pakt het de ene keer beter dan de andere.
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Ja nja het is wel iets beter geworden, maar echt droog nog niet.. Wie weet word het idd nog wat beter, ik blijf duimen :)
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Net terug van de verjaardag.

Vanmorgen een warme trui aan gedaan, met een nieuwe t shirt. De garantie voor veel transpireren...
Naar mijn gevoel zweette ik weer veel.

Ik kom echter thuis en ik zie wel wat zweetvlekken in mijn T-shirt, maar het is niet meer doorweekt!
Ik zou zeggen de helft minder in ieder geval! Dus toch wel wat vooruitgang :)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Erje »

Kijk, dat is toch goed nieuws!
Even een vraag: heb je wel eens Rexona Maximum Protection geprobeerd? Misschien krijg je daarmee nu, samen met de Botox, een heel goed resultaat. Bij mij werkte het zo goed dat ik zelfs een tijdje gestopt ben met Botox, in feite werkte het nog beter. Je moet het dan 'savonds aanbrengen en de volgende ochtend kun je gewoon douchen. Echt prima spul, tenminste voor mij. Helaas werd ik na een tijdje weer allergisch, zoals voor de meeste deo's.
Maar het is het proberen waard.
En als het allemaal toch niet afdoende zou helpen, kun je altijd voor de MiraDry gaan. Dan ben je definitief van het probleem verlost.
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Tijd voor een update:

Inmiddels zo'n 2 week geleden dat ik de botox injecties heb gekregen en ik ben blij, heel blij!
Ik merkte de 1e week een kleine verbetering, echter zweet ik nog steeds een beetje, want zag dat als ik een licht shirt aandeed ik nog steeds wat zweet plekjes had.

Nu 2 week later is het droog... Ja ik zweet nog wel wat lichtjes, maar gewoon normaal(denk ik) mijn shirt vertoont geen zweet plekken, het gewoon een beetje klammig zeg maar.
Moet er wel heel erg aan wennen! Want telkens als ik het idee heb dat ik nu wel weer drijfnat ben, is het niet zo... Echt een compleet andere wereld als ik het zo mag noemen! Dit had ik gewoon veel eerder moeten doen, ik hoef me niet meer druk te maken dat ik watervallen heb onder mijn oksels, ook ruikt het gewoon fris! Want ja als je zoveel zweette als ik deed kun je je elke dag 3x douchen, en blijven spuiten, maar je blijft het idee hebben dat je naar zweet ruikt.

1 klein nadeel, ik heb het idee dat ik meer ben begonnen te zweten bij mijn handen. Die waren al nooit helemaal droog, maar nu is het toch wel wat natter.
Maar dit weegt niet op tegen het droge gevoel bij mijn oksels, handen zijn sneller af te vegen aan je broek en die zie je ook niet zoveel :)

Tot zover mijn update :) op een heel goed en gezond 2015!
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Goeieavond, inmiddels is het een dikke 3 maand geleden dat ik mijn 1e botox behandeling heb gehad.
Wat een genot mag ik wel zeggen, gewoon droog in lastige tijden! Ik miet er nog steeds aan wennen dat ik niet meer hoef te kijken of de zweetvlekken zichtbaar zijn.

Nu na 3 maand merk ik echter dat het een beetje begint uit te werken. Het word weer wat klammig het begin van het echte zweten zeg maar.
Nu vraag ik me af hoe het werkt als je een 2e behandeling wilt hebben.
Moet ik dit aanvragen bij de dokter weer ? Gewoon direct vragen voor een doorverwijzing aan de telefoniste ? Zit een beetje te twijfelen of ik het nu al moet aanvragen of dat ik nog even moet wachten nl..

Hoor het graag van de deskundigen ;)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Erje »

Volgens mij worden er twee behandelingen per jaar vergoed. Tenminste zo was het toen ik nog Botox kreeg, ik weet niet of dat veranderd is. Even Menzis bellen, dan weet je het zeker. Wat betreft de doorverwijzing kun je het beste even navraag doen bij de arts waar je de Botox hebt laten spuiten. Ik hoefde bij de Mauritskliniek meestal niet opnieuw een doorverwijzing, maar een van de laatste keren dat ik daar was moest het opeens toch weer.
Heb je ook al het gevoel dat het soms prikt onder je oksels? Dat was bij mij meestal het teken dat het weer uitgewerkt raakte. Echt zo balen als het zweten dan weer terug komt.
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Ik ben inmiddels overgestapt naar anderzorg, hier zou het ook vergoed moeten worden. 1x per jaar, dit was vorig jaar bij menzis ook zo.

Ok, denk dat ik gewoon de dokter bel en hun de vraag voor leg.
Ging jij direct weer heen toen je merkte dat je je weer een beetje begon te zweten ? Of wachte je even ?

Nee moet zeggen dat het niet prikt ofzo, word weer een betje klammig zeg maar. Maar denk dat dat bij iedereen anders zal zijn :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht