Te Koop: Hidrex GS Classic

Iontoforese apparatuur te koop aangeboden/gezocht

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Paul_
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 03 jun 2015, 14:36
Contacteer:

Te Koop: Hidrex GS Classic

Bericht door Paul_ »

Beste,

Te koop voor €150,-, een in goede staat verkerende Hidrex GS Classic met alle accessoires (koffer, handdoekjes, adapter, snoeren). Het apparaat is altijd netjes gebruikt en de platen zijn ook een aantal keren ontkalkt. Helaas kan ik de gebruiksaanwijzing nergens meer vinden, maar na even googlen kwam ik een Engelse handleiding tegen: www.theramedix.be/img.../iontolc-manual-12.pdf

Afbeelding

Het apparaat staat nu reeds een jaar ongebruikt opgeborgen, sinds ik geopereerd ben voor mijn zweethanden door dokter Klinkenberg en zijn assistenten van de Hyperhidrosiskliniek. De operatie is bij mij geslaagd, d.w.z. bijna geheel droge handen en alleen de eerste 2 maanden wat compensatiezweet.

Voor de operatie was de Hidrex voor mij een behandelmethode die goed werkte. Ik heb de Hidrex ongeveer 5 jaar lang gebruikt, ook nog een jaar in combinatie met Oxybutinine (nog beter resultaat). Ik heb dit forum in die tijd ook intensief gevolgd onder een andere gebruikersnaam (HH-Handje) maar ik heb een nieuwe account aangemaakt omdat ik mijn wachtwoord niet meer kon achterhalen. Na 8 jaar wikken en wegen heb ik besloten om toch voor de operatie te gaan.

Paul
fientje75
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 11:55
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS Classic

Bericht door fientje75 »

Dag Paul,

een klein vraagje, hoe ontkalk jij jou platen? Ik heb namelijk veel last van kalk op mijn platen en dit vermindert mijn werking soms wel...
Paul_
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 03 jun 2015, 14:36
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS Classic

Bericht door Paul_ »

Hoi Fientje,

De platen heb ik met azijn ontkalkt (tijdje onderdompelen in azijn).

Gr. Paul

PS: DE HIDREX GAAT WEG T.E.A.B.!!!!

Op dit moment gebeurd er niks mee en dat vind ik zonde, het liefst heb ik dat er nog iemand baat bij heeft.
account
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 25 jun 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS Classic

Bericht door account »

Hoi Paul,

Ik heb op 26 juni een privébericht naar je verstuurd. Hier heb je nog niet op gereageerd. Ik zou hem graag van je willen overnemen voor de aangeboden prijs. Je kan in het privéberichtje mijn contactgegevens vinden.

Door het warme weer heb ik er op dit moment heel erg last van, je help me er dus zeker mee :-).
Paul_
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 03 jun 2015, 14:36
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS Classic

Bericht door Paul_ »

Beste Kresso,

Zou je mij een nieuw privébericht kunnen sturen met je mailadres? Het lukt mij niet om privéberichten te beantwoorden op dit forum, ze blijven dan in de map postvak uit staan...
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS Classic

Bericht door Thijs »

Berichten blijven in postvak uit staan net zolang totdat de ontvanger ze leest.

gr Thijs
Paul_
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 03 jun 2015, 14:36
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS Classic

Bericht door Paul_ »

Ok thanks voor de uitleg :)
Paul_
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 03 jun 2015, 14:36
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS Classic

Bericht door Paul_ »

de hidrex is al een tijdje gelden verkocht, topic kan dus dicht.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht