Overmatig zweten man 26 jaar

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Zweten140
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 07 aug 2015, 12:48
Contacteer:

Overmatig zweten man 26 jaar

Bericht door Zweten140 »

Hallo,

Ook ik heb mij maar geregistreerd. Ik kamp al jaren met overbeharing (rug, schouders, billen),overmatig zweten over mijn rug, billen, oksels, voeten, schaamstreek.
Heb oxybutine gehad wat niet aansloeg, nu een metropolol middel moet nog inwerken
Ik kamp ook al jaren met een angststoornis waar ik gelukkig steeds meer grip op krijg.
Nu is het wel zo dat ik het eigenlijk nooit koud heb en een soort interne kachel die mijn lichaam op een hoge temperatuur (billen, liezen, rug)houdt.
Dit zorgt dat ik ook snel ga zweten *rug, schaamstreek, billen).
Ik voel me hier erg ongemakkelijk door.
Ik ben getest op schildklier, hormonen, hart, stresshormonen etc. maar ze kunnen 'niks' vinden.
Het gekke is als ik mijn huid voel en dan vooral in de schaamstreek/billen dat het er gigantisch warm is...
Ook heb ik gelezen dat het mogelijk vanuit de hersenen een fout signaal wordt gestuurd naar het zenuwstelsel wat voor een hoge temperatuur/veel zweten kan zorgen. (Dit verhaal heb ik van internet)
Dus net als vele anderen, alle bloedonderzoeken zijn goed. Is er al iemand geweest naar een neuroloog? Mogelijk dat de neuroloog de hersenen kan beinvloeden met een bepaald medicijn. Zodat het zenuwstelsel anders reageert.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Overmatig zweten man 26 jaar

Bericht door Thijs »

hoi

welkom op dit forum. wellicht is het medicijn glycopyrronium iets voor je. checkout de medicatie subforum.

ik ben nog nooit bij een neuroloog geweest maar weet wel dat er neurologen zijn (ziekenhuis den haag) die zich bezighouden met hyperhidrosis.

sterkte en hou ons op de hoogte wat je gaat doen.

gr Thijs
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Overmatig zweten man 26 jaar

Bericht door onlymeisje »

Thijs schreef:hoi

welkom op dit forum. wellicht is het medicijn glycopyrronium iets voor je. checkout de medicatie subforum.

ik ben nog nooit bij een neuroloog geweest maar weet wel dat er neurologen zijn (ziekenhuis den haag) die zich bezighouden met hyperhidrosis.

sterkte en hou ons op de hoogte wat je gaat doen.

gr Thijs
Hi Thijs,

Welk ziekenhuis in den haag bedoel je?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Overmatig zweten man 26 jaar

Bericht door Thijs »

Haga ziekenhuis.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht