Bedankt!!!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

anoniempie
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 nov 2005, 14:16
Contacteer:

Bedankt!!!

Bericht door anoniempie »

Heey!

Ik ben een meisje van 17 jaar en zweet al een aantal jaren heel erg ( vooral oksels). Dit werd op een gegeven moment zo erg dat ik de hele dag stijf met mijn armen omlaag zat en dat ik soms zelfs niets meer wou afspreken met anderen omdat ik bang was dat ze mijn zweetplekken zouden zien. Ik heb dit ook aan niemand verteld omdat ik me er zo voor schaam en omdat ik de enigste was...dacht ik.
De laatste tijd ben ik het echt zat en wil er dus toch maar iets aan doen.
Al allerlei deo's geprobeert en truitjes van andere materialen. Maar bij de ene stink ik, bij de andere zie je t keigoed.
Ik moet binnenkort voor iets anders naar de huisarts maar ik heb dankzij dit forum het lef verzameld om een middeltje aan hem te vragen. Dankjewel dus!!

Ik heb me hierover nu genoeg rot gevoeld, het is gewoon een stomme kwaal die iedere dag weer terug komt en waardoor ik al mijn kleren na een tijdje niet meer aan kan van de stank en waardoor ik me erg onzeker voel!

Misschien ga ik ook wel eerst die sineo 5 uitprobere, maar die is wel erg duur. Ook kan ik het beter toch maar even aan mijn moeder zeggen, dan weet ze dat ik hoer erg me zit en dan hoeft ze ook niet raar op te kijken als ik met een of ander raar middeltje van de dokter aan kom zetten...

Hoop dat de huisarts me verder kan helpen en zal het jullie dan zeker laten weten . Bedankt.
Gr. :D
Plaats reactie