Voorstellen

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Mart
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 28 jun 2017, 19:18
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door Mart »

Hallo, ik ben Mart, 30 jaar, en heb last van overmatig zweten op buik en rug.
Vooral in de zomer is het niet te doen en beperkt het mijn sociale leven enorm. Gister ben ik hier weer voor naar de huisarts geweest en die heeft mij nu oxybutynine voorgeschreven. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze medicatie en of er nog andere middelen zijn die het zweten op buik en rug kunnen doen afnemen.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Erje »

Welkom hier Mart!

Wat goed dat je huisarts je serieus neemt en dat je al iets voorgeschreven hebt gekregen. Hopelijk werkt het snel en geeft het wat verlichting. Zelf gebruik ik dit middel niet, maar er zijn hier best veel die er ervaring mee hebben.

Grtz, RJ
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Thijs »

Hoi Mart,

Ik heb oxybutynine een tijdje geslikt. Deed bij mij niet zoveel, maar ik had dan ook heel weinig mg. Ik ben er mee gestopt uiteindelijk. Tegenwoordig is glyco een veel beter en effectievere medicijn tegen zweten op plekken die niet met botox of miradry zijn te behandelen. Lees je goed in op het forum en kijk bij de medicijnen sectie.

gr Thijs
Mart
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 28 jun 2017, 19:18
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Mart »

Bedankt! Ik ga alles doorlezen, tot nu enkel bijwerkingen van de oxybutynine. Goed te weten dat er meer opties zijn!
Gesloten