Okselpads

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ja Thijs die bedoel ik, en ik heb ze ook gekocht maar ik vind het niks!!!
Het begint te ruiken !
En het geluid!!!!!! Maar goed ook daarvoor weer voor de een werkt het voor de ander niet!!


Gr Kim
An84
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 23 jun 2008, 18:18
Contacteer:

Oxlpads...

Bericht door An84 »

Oxlpads van de Etos zijn echt NIET fijn!! Ik heb ze ook geprobeerd, maar voordat ik de deur uit was lag de oxlpad alweer op de grond!! Ze zijn erg groot en plakken helemaal niet vast aan je kleding!! Niet doen dus..zonde van je geld!!

Groetjes..
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

ik gebruik sinds van het weekend de 1-2dry's, via internet verkrijgbaar maar ook bij een aantal drogisten. (kruidvat, dio etc)
die normal sizes zijn mij te klein en moet ik een aantal keer per dag vervangen (erg hinderlijk, helmaal je shirt uittrekken, geen oplossing dus)
de large versie kunnen veel meer hebben, ik ga er vanmiddag ff een paar dozen extra van halen.
large redden het heel de dag door wel, in de avond als ik weer thuis ben boeit het me toch niet.. als ik op me werk maar droog eruit zie ^^

mijn conclusie eigenijk: ik heb meer het gevoel alsof ik met maandverband onder me oksels loop, maar na enige tijd voelt het al een stuk beter aan, je ziet geen vlekken meer, en het ruikt een stuk frisser.
(zelfs met een behoorlijk dure parfum op gaat het zonder die dingen bhoorlijk zuur ruiken)
ik geef ze een 7,5 en de large versie een 8
het kan dus nog beter, maar ik heb nu iig het gevoel niet meer dat ik 3 shirts per dag moet dragen..
Isidro2
Beekje
Beekje
Berichten: 22
Lid geworden op: za 14 jun 2008, 16:51
Locatie: Alphen
Contacteer:

Bericht door Isidro2 »

Klinkt interessant ja miss eens gaan proberen:)
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

Net mijn pakketje binnen van de Neckermann (daar had ik een tijdje terug ook okselpads besteld, best een flink pakket)
om toch eens allerlei soorten en maten te gaan proberen.

Nou ben ik momenteel erg tevreden met de 1-2Dry Large (medium redt het bij mij net 2 a 3 uur, mits het koel is) En deze van de Neckermann zien er ook best groot uit, alleen wel een heel andere stof en maar 2 plakstrips..

maar ach, wie niet waagd die niet wint, ik ga ze morgen eens grondig uittestten als ik weer een half uurtje op topsnelheid naar het werk ga fietsen :p

Ik houd jullie op de hoogte van mijn mini-testprojectje ;)
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

bij deze heb ik meteen spijt dat ik die dingen gisteren betaald heb...
ze zijn ietsjes smaller dan die 1-2dry's, dus ik kom net aan hier, jot, precies naas die dingen aan beide kanten 2 vlekjes..
1-2dry is beter
ga ik naar de wc mezelf opfrissen (ik ben immers overal doorweekt nu, natte vlekken bij rug en nek, maar was iets later dus had geen tijd om om te kleden, heel fijn) zijn me oksels voorzien van witte pluisjes! wat een kl*te okselpads zeg! jezus.
(sorry voor het taalgebruik, maar hier word ik niet vrolijk van)
ben blij dak nog 1-2drys in me broekzak bij had.

Heb wel zo'n andere bij mijn onderrug in me shirt geplakt, bij mijn nek is die vlek niet zo boeiend, daar hangt toch mijn haar net voor.

neckermann krijgt een 6, ze houden wel wat tegen, maar niet op de fiets in de volle zon met een rugzak om...
Als ze niet zo gepluist hadden, dan hadden ze een 7 gekregen.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

nou ja, gisteren ff mezelf voor 1 uurtje rijles willen behelpen met die medium dingen van 1-2...
ja na een kwartier kon ik mijn volledige shirt uitwringen :S
was al wel blij dat er geen leren bekleding was, maar bij mijn kont en me rug was toch de stoel behoorlijk doorweekt...
:'( lekker hoor..
ben allang blij dat mijn rij-instructeur juist degene is die mij over hyperhidrosis heeft verteld en dat hij er niet moeilijk overdoet.. maar toch is en blijft het gênant :(
Zweterig
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 07 jul 2008, 14:57
Contacteer:

Okselpads

Bericht door Zweterig »

Hallo hallo,

Ik ben blij met 1-2dry! ha ha. Eindelijk een product dat werkt. Ik gebruik de shirts op mn werk en de pads waneer ik uitga. Gelukkig kan ik de pads gewoon bij de drogist krijgen. Nu de t-shirts nog, ik ben namelijk niet zo'n internet shopper :o
kebabke
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 15:20
Contacteer:

Bericht door kebabke »

Alee ik heb 3 t-shirts besteld en 3 grote pads.
Maar ik ben ook niet echt een internetshopper en de bestelling werd klaargemaakt vorige week dinsdag. Ik begin mij dus ongerust te maken wanneer da die nest aankomt.

Moet ik mij zorgen maken :S ?
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

ligt er aan waar het is besteld en hoe je het hebt betaald?
kebabke
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 15:20
Contacteer:

Bericht door kebabke »

Via overschrijving heb ik betaald.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

dan is het normaal als het even duurt,
zelf ben ik meer van van ideal, dan is het er gelijk (het geld)
dus dan komen bestellingen ook eerder.
Was dit geen optie?

of bedraagt het een bestelling in het buitenland? dan kan het nog 2 dagen extra duren voordat het überhaupt overgeschreven is.
kebabke
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 15:20
Contacteer:

Bericht door kebabke »

Ja ik ben van Belgie. Dus van het buitenland :).
De overschrijving heb ik gedaan op 25/6 en ik heb een mail gehad op 1/7 dat ze mijn geld hadden ontvangen en dat ze deze zouden opsturen.
Vandaag zijn we de 10de.
:( Nog maar een paar dagjes wachten dan maar.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

hoe is het afgelopen, heb je het al binnen?

Waarom hebben ze eigenlijk niet van die kleine soortement van "broekjes" van dit spul, die je onder je gewone broek kunt dragen :(
kebabke
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 15:20
Contacteer:

Bericht door kebabke »

Kheb ze ondertussen binnen gekregen :)
Ben content over de okselpads ma de tshirten zelf vind ik een beetje groot.
Ik ben ook meer een zweter richting mouw en niet richting onderkant van mn shirt.
Ge kunt het ook ni gewoon aandoen vind ik. De witte schijnen door en de zwarte ziet ge zitten.
Maar onder een poloke of hemd zijn ze goen, alleen dan weer de mouw die groot uitvalt.
Plaats reactie