DE oplossing tegen blozen!!

Last van veelvuldig blozen? Hier moet u zijn...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Blozer
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 14:39
Contacteer:

DE oplossing tegen blozen!!

Bericht door Blozer »

Hallo allemaal,

Ik heb DE oplossing tegen blozen.

Al mijn hele leven heb ik last gehad van blozen. Vooral in mijn puberteit had ik hier extreem veel last van. Nu ben ik 38 jaar en heb de oplossing gevonden!!
Ik slik al jaren de antidepressiva Venlafaxine en die helpt perfect tegen het blozen! Ik ben er achter gekomen door op het moment dat ik bloosde naar mijn neus te kijken en die werd niet meer rood wanneer ik het bloed naar mijn hoofd voelde stijgen. Ook merk ik dat wanneer ik bloos en dat doe ik nog veel, dat niemand naar mij kijkt en zo is dit voor mij HET bewijs dat ik niet meer bloos. Ik was zo blij als een kind op een verjaardag toen ik het ontdekte. Ik ben al jaren heel gelukkig nu ik geen last meer heb van blozen.
Ik slik Venlafaxine 225mg dat is voor mij de juiste dosis om het blozen tegen te gaan.
Het middel Venlafaxine wordt ook voorgeschreven voor vrouwen die last hebben van opvliegers tijdens de overgang. Ik kan jullie verzekeren dat dit perfect werkt!

Ik zou als je hier veel last van heb naar je huisarts gaan en hem / haar dit probleem voorleggen en om Venlafaxine te vragen en dit op te bouwen naar 225mg.

Als jullie nog vragen hebben, dan kun je die hieronder stellen en ik zal jullie met plezier verder helpen.

Groeten, Joan
Fredje
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 12 jan 2020, 17:06
Contacteer:

Re: DE oplossing tegen blozen!!

Bericht door Fredje »

Dag Joan,

Werkt dit middel ook tegen zweten die ontstaat door de reactie van blozen?

gr Roodkopje
Blozer
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 14:39
Contacteer:

Re: DE oplossing tegen blozen!!

Bericht door Blozer »

Fredje schreef: wo 13 mei 2020, 19:44 Dag Joan,

Werkt dit middel ook tegen zweten die ontstaat door de reactie van blozen?

gr Roodkopje
Hoi Roodkopje, dat weet ik niet. Ik weet wel dat het middel oxybutynine heel goed helpt tegen overmatig zweten. Dat is een middel om overmatig urineren tegen te gaan, maar het helpt ook goed tegen overmatig zweten.
emma
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 03 mei 2020, 23:12
Contacteer:

Re: DE oplossing tegen blozen!!

Bericht door emma »

Blozer schreef: wo 13 mei 2020, 13:39 Hallo allemaal,

Ik heb DE oplossing tegen blozen.

Al mijn hele leven heb ik last gehad van blozen. Vooral in mijn puberteit had ik hier extreem veel last van. Nu ben ik 38 jaar en heb de oplossing gevonden!!
Ik slik al jaren de antidepressiva Venlafaxine en die helpt perfect tegen het blozen! Ik ben er achter gekomen door op het moment dat ik bloosde naar mijn neus te kijken en die werd niet meer rood wanneer ik het bloed naar mijn hoofd voelde stijgen. Ook merk ik dat wanneer ik bloos en dat doe ik nog veel, dat niemand naar mij kijkt en zo is dit voor mij HET bewijs dat ik niet meer bloos. Ik was zo blij als een kind op een verjaardag toen ik het ontdekte. Ik ben al jaren heel gelukkig nu ik geen last meer heb van blozen.
Ik slik Venlafaxine 225mg dat is voor mij de juiste dosis om het blozen tegen te gaan.
Het middel Venlafaxine wordt ook voorgeschreven voor vrouwen die last hebben van opvliegers tijdens de overgang. Ik kan jullie verzekeren dat dit perfect werkt!

Ik zou als je hier veel last van heb naar je huisarts gaan en hem / haar dit probleem voorleggen en om Venlafaxine te vragen en dit op te bouwen naar 225mg.

Als jullie nog vragen hebben, dan kun je die hieronder stellen en ik zal jullie met plezier verder helpen.

Groeten, Joan
Hallo
Ik bloos ook al
heel mijn leven extreem hard en ben al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing.Ik hoop dus echt echt echt dat antidepressiva Venlafaxine werkt.
Maar moet je per se eerst naar je huisarts gaan om dit middel te krijgen? Want ik ben nog maar 17 en ik wil niet mijn hele bloosprobleem bespreken met mijn ouders die dan de huisarts kunnen contacteren. Als het middel dan niet werkt wordt ik er elke dag nog meer mee geconfronteerd want dan weten mijn ouders ook dat ik zo hard inzit met het blozen.
Kun je dus met andere woorden ook gewoon naar de apotheker gaan en het middel vragen zonder eerst de huisarts te bezoeken?

Bedankt ook om dit bericht te plaatsen :)
Groeten Emma
Blozer
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 14:39
Contacteer:

Re: DE oplossing tegen blozen!!

Bericht door Blozer »

Hoi Emma,

Je kan dit medicijn alleen op recept krijgen via je huisarts of psychiater. Ik kan je verzekeren dat Venlafaxine ook bij jou werkt. De meeste huisartsen doen niet moeilijk en schrijven het zo voor, als je uitlegt dat je heel veel last van bloosangst hebt. Helaas zal de apotheek het niet zo verstrekken, maar hebben een recept van de huisarts of psychiater nodig.
Je leeftijd is ook geen probleem, ik slik al vanaf mijn 17e antidepressiva, alleen die andere hielpen nooit.
Je kunt er ook illegaal aankomen maar dat raad ik je sterk af. En dat kost heel veel geld!

Succes!

Groetjes, Joan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht