Kliniek met behandeling tegen zweetnaad?

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Kliniek met behandeling tegen zweetnaad?

Bericht door Thijs »

Hoi

Je zou glycopyrronium pillen kunnen proberen ipv oxybutinine. Glycopyrronium werkt vaak beter. Vraag er om bij de dermatoloog. Drynovo heb ik ervaring mee. Het is alleen voor de oksels en bevat oxybutinine. Je kan het allicht proberen. Wordt niet vergoed helaas. Wel recept nodig!!! en alleen te bestellen bij inphinityfarma online.

Ik weet niet waar je woont maar mocht je in de buurt van Amersfoort zitten zou ik naar het hyperhidrosis expertise centrum gaan van het Meander Medisch centrum. Of bij dermatoloog Wim Venema van het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen. Dit zijn echte experts op het gebied van Hyperhidrosis.

Hou ons op de hoogte en sterkte. Je bent niet alleen.

gr Thijs
Julieke2211
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 24 mei 2018, 02:45
Contacteer:

Re: Kliniek met behandeling tegen zweetnaad?

Bericht door Julieke2211 »

Hej thijs,

Bedankt voor je reactie, ik ga met dat glycopyrronium eens navragen bij de dermatoloog, heb namelijk voor oxybuthinime nog een ander medicijn gehad waar ik de naam van kwijt ben maar denk tot het niet die naam had omdat het me niet heel bekend klinkt.

Jammer van die drynovo spray maar zou het misschien toch willen proberen ook al is het dan misschien voor de oksels wie weet, tot het niet vergoed word houdt mij niet tegen want geld ben ik al zoveel kwijt en alles wat ik kan pak ik aan want mijn geluk is belangrijker dan geld dus ik ga het navragen of ik het alsnog kan proberen op andere plekken..
Amersfoort ben ik beweest bij wim die heeft ook de myradry gedaan en heeft me een middel opgestuurd wat nog niet op de markt was op dat moment maar mocht helaas niet baten…
Ik zou egt willen tot er praatgroepen zouden zijn mer mensen met hyoerhydrose lijkt me egt iets heel chils om mensen te omtmoeten die met mijn probleem kampen.. maar daar heb ik ook nog nooit iets over gevonden en mijn dermatoloog ook niet..
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Kliniek met behandeling tegen zweetnaad?

Bericht door Thijs »

Vroeger hadden we meetings met leden van dit forum. Misschien moeten we dat weer nieuw leven inblazen. We spraken dan bijvoorbeeld af in Utrecht met een stuk of 6 mede zweters en dan gingen we wat drinken en kletsen. Maar echt praatgroepen zoals jij noemt nee daar heb ik ook nooit van gehoord. Gelukkig kan er tegenwoordig een hoop online en hier kan je anoniem je verhaal kwijt danwel niet je frustraties delen. Ik zou zeggen schrijf het van je af hier en kom geregeld buurten. Het is altijd fijn om te horen hoe het met iemand gaat en of er iets gevonden is wat wel aanslaat. Ik ben nou wel nieuwsgierig welk middel Dr Venema jou heeft opgestuurd. Was dat niet de drynovo oxybutinine spray?

Hygieseal danwel antihydral kan je ook proberen voor je handen. Lees er over op dit forum.
Julieke2211
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 24 mei 2018, 02:45
Contacteer:

Re: Kliniek met behandeling tegen zweetnaad?

Bericht door Julieke2211 »

Zoon meeting lijkt me egt leuk, niemand kan je probleem verhelpen maar mensen die hefzelfde hebben snappen gewoon mij zoveel beter.
Ik weet helaas niet meer wat wim mij had gestuurd hij was ermee bezig dat op de markt te brengen heb het flesje ook niet meer waar het inzat.
Morgen ga ik een afspraak maken met mijn dermatoloog en navragen over dat ander medicijn glycopyrronium hopelijk is dat niet wat ik voor de oxybuthinine al heb geprobeerd want sta alweer te lang stil met mijn zoektocht naar iets nieuws, ondanks tot ik probeer te accepteren tot ik het heb blijft de ultieme droom nog altijd een oplossing die het enigzins dragelijker maakt.

Bedankt voor de tip!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht