glycopyrronium

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Danit81
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 25 mar 2022, 11:36
Contacteer:

glycopyrronium

Bericht door Danit81 »

Hallo allemaal,

Na enig ' speurwerk' naar een middel wat zou helpen tegen overmatig zweten, stuitte ik op glycopyrronium.
In overleg met mijn huisarts heb ik dit nu ook voorgeschreven gekregen ( had vorig jaar oxybutine maar gestopt vanwege vervelende bijwerkingen).
Nu had ik een paar vragen hierover
Ik heb 1 mg voorgeschreven gekregen, na hoeveel dagen kan ik verwachten dat het helpt ( mocht dit medicijn helpen)
En wanneer is het verstandig om te verhogen als resultaat uitblijft

Werkt dit medicijn de hele dag door of is het aangeraden om het meerdere keren per dag te gebruiken ? ( Omdat ik verschillende verhalen lees over dosering).

Ik gebruik het net 2 dagen, het enige wat ik merk...hele droge keel een neusholtes.
Is te doen maar zou fijn zijn als dit na enkele dagen verdwijnt.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: glycopyrronium

Bericht door Thijs »

Lees: viewtopic.php?t=3222

Er staat nog veel meer geschreven over glyco op dit forum. Je begint met 1 mg en dan per week verhogen tot je effect merkt. Hoop mensen slikken het alleen als ze weten dat ze die dag een presentatie of iets spannends hebben staan op het programma. In principe werkt dit medicijn de hele dag door. Bijwerkingen hebben alle medicijnen dus ook glyco; ik hoop dat het meevalt. Laat ons weten hoe je e.e.a. ervaart....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht