The polar company spray getest!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

The polar company spray getest!

Bericht door Thijs »

Van de week viel mijn oog op een anti-transiprant van The Polar Company. Zij beweren op hun website dat je na gebruik 100% zweetvrij en geurvrij bent. Je moet het s'avonds aanbrengen en bent dan 3 tot 7 dagen fris. Tijd voor een onafhankelijke test dus.

The polar company werkt graag mee aan een test en stuurde me een polar company roller (strong) toe. Mijn dank hiervoor.

De ingredienten van de strong roller zijn:

Strong:
alcohol, aluminium chloride hexahydrate, denatonium benzoate, citrus aurantium bergamia fruit oil, MEK

De roller is geschikt voor hoofdhuid rug, handen voeten en oksels staat in hun FAQ. https://thepolarcompany.com/nl/FAQ

Ik ga zsm starten met deze roller en vertel mijn bevindingen hier. Ondertussen roep ik een ieder op die ervaring heeft met the polar company om hier te schrijven.
Brainstorm
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 20:28
Contacteer:

Re: The polar company spray getest!

Bericht door Brainstorm »

Erg benieuwd naar je bevinding. Ik heb getwijfeld om hem te bestellen, maar leek mij het zoveelste product wat toch niet goed blijkt te werken voor hyperhidrosis. Als je ervaring goed is ga ik het toch proberen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: The polar company spray getest!

Bericht door Thijs »

Het is inderdaad het zoveelste product die zegt 100% te werken en 100% zweetvrij te maken etc. etc. Ook dit product bevat aluminiumchloride wat zo'n beetje in alle anti-transpirants zit. Mijn ervaring is dat "gewone" anti transpirants met alu chloride niet of nauwelijks werken als je lijdt aan ernstige hyperhidrosis.

Er zijn natuurlijk altijd gradaties in hoeveel iemand zweet en hoe ernstig het is bij iemand en wat bij de een werkt werkt bij de ander niet. Tot nu toe ben ik wel positief over deze polar company roller. Er zit niet een heel sterk geurtje aan maar ik ben tot nu toe wel kurkdroog geweest. Ik zal het nog wat langer testen......
Marcelle
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 26 jul 2022, 11:46
Contacteer:

Re: The polar company spray getest!

Bericht door Marcelle »

Hi Thijs,

Ik ben erg benieuwd wat je uiteindelijke ondervindingen zijn van de spray.
Ik hoor graag of het helpt.

Groetjes
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: The polar company spray getest!

Bericht door Thijs »

Zoals de meeste deodorants die beweren de oplossing te zijn tegen overmatig zweten werkt ook deze minimaal als je echt hyperhidrosis hebt. Het doet wat maar niet genoeg....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht