Miradry 2e behandeling Da Vinci Kliniek Beerse

Alles over de MiraDry behandeling (elektromagnetische ablatie)

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Miradry 2e behandeling Da Vinci Kliniek Beerse

Bericht door zweethandje »

Hallo

Ik heb op 30.09.2022 mijn 2e Miradry behandeling laten doen. Voor de eerste behandeling verwijs ik naar het topic Miradry 1e behandeling Da Vinci Kliniek Beerse.

Ik koos voor een tweede behandeling omdat het zweten aan mijn linkeroksel nog te veel was. Rechts was het aanvaardbaarder, hoewel ik ook daar nog altijd zweetplekken in mijn kleren krijg.

De behandeling zelf was een stuk pijnlijker dan de eerste keer. Ze hadden er nochtans meer verdoving in gespoten, omdat ik aangaf pijn te ervaren tijdens de behandeling (de eerste keer voelde ik totaal geen pijn). Maar het bijverdoven hielp niet, dus ik heb maar door de pijn heen gebeten. De behandelaar wist niet echt een verklaring, maar had dit nog gehoord bij een man die laatst een 2e behandeling had laten doen. Ze zei misschien komen de zenuwen meer naar de oppervlakte te liggen.

De rest van zwelling en pijn de dagen achteraf zijn vergelijkbaar met de 1e keer.

Het is nu afwachten of het zweten ook links voor mij aanvaardbaar wordt. Alleszins was de geur ook na de 1e behandeling al zeer sterk verminderd.

Groetjes
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Re: Miradry 2e behandeling Da Vinci Kliniek Beerse

Bericht door zweethandje »

We zijn nu anderhalve maand later, dus een kleine update.
Het resultaat is voor mij helaas hetzelfde: rechts is aanvaardbaar, links zweet ik nog altijd een stuk meer. Helaas moet ik in mijn kledingkeuze hier dus nog steeds rekening mee houden.

Waar ik nog voor wil waarschuwingen: ik heb nog steeds pijn in mijn armen/schouders en ook een tintelend gevoel in mijn vingers. Vooral 's nachts merk ik dit. Dit staat vermeld bij de bijwerkingen die enkele maanden kunnen aanhouden. Na de 1e behandeling had ik dit niet, dus ik hoop dat dit inderdaad nog wegtrekt.

Ik ben in ieder geval meer sceptisch over de behandeling dan voor ik aan het traject begon. Het is een dure behandeling, met dus zeker geen gegarandeerd resultaat en toch wel ongemakken (hopelijk niet blijvend!!).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht