botox in den haag

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoi allemaal, ik heb vandaag gebeld naar Den Haag, tour of beauty. De kosten zijn ongeveer 200 euro. Ik sta nu op een wachtlijst voor 1 april (zaterdag). Je kan evt. ook op een dinsdag. Arts komt vanuit Carpe.

Kusssssss Monique
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hallo John...

Fijn dat je nog kunt bellen ;)
Moon: fijn dat je een afspraak hebt gemaakt.
Ik wilde eens surfen naar de site www.tourofbeaty.nl maar die deed het helaas niet. Die vrouw werkt dus dinsdags en zaterdags daar?hoezo is er een wachtlijst???

Groetjes
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoi, ik heb gebeld naar tour of beauty. Ik kon een afspraak maken op dinsdag of zaterdag. Maar misschien zijn andere dagen ook mogelijk. En er is geen wachtlijst, maar zaterdag 1 april zat vol dus vandaar dat ik op een wachtlijst kwam. Ze zei dat er altijd wel afmeldingen waren.

Gr Monique
Luna1979
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 21 mar 2006, 17:29
Contacteer:

Bericht door Luna1979 »

Hallo allemaal !

Bedankt voor jullie verhalen en vele tips !
Ikzelf, 26 jaar, heb vorig jaar een botox behandeling ondergaan via een dermatoloog. De kosten waren 600 euro, maar ik had het er zeker voor over. Nu bijna een jaar later wordt het nodig tijd om een nieuwe behandeling te ondergaan.

Ik heb vanmiddag gebeld naar Tour of Beauty in Den Haag. Aardig dame trouwens. De reden dat ik daar nu heen ga is puur voor de kosten. Het is het proberen waard.Ze kon me vertellen dat de 2 artsen die deze behandeling geven, alleen op zaterdag en op dinsdag aanwezig zijn. D.w.z. de ene arts is 1 keer in de maand aanwezig en de ander 1 keer in de zes weken.

Het komt ook voor dat een van de artsen iets vaker aanwezig probeert te zijn, maar dat hangt af van de drukte van de praktijk van Tour of Beauty zelf. Als ze geen ruimte hebben om de behandeling uit te voeren houdt het op.

Ikzelf sta nu op de agenda voor 13 mei, en inderdaad, als er mensen afbellen, belt ze me gelijk om eerder te kunnen komen. De website van hun is binnenkort in de lucht en daar zal ook zoveel mogelijk informatie op komen te staan.

De behandeling kost, zoals ook al aangegeven op het forum, 95 euro per oksel. Je kan alleen contant betalen, ivm de administratie van Tour of Beauty.

Hopelijk meer info voor jullie.
Succes

Luna
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoi allemaal, ben vandaag gebeld door tour of beauty. Zaterdag 1 april om 11.00uur een afspraak!!

Heerlijk om weer even okselfris te zijn :lol:

Kussssssssss Monique
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoop niet dat een 1 april grap is :!:
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hallo,

Fijn dat jullie een afspraak hebben kunnen maken bij tour of beauty en fijn dat er nou in NL een kliniek zit die het met minder doet.

Weet 1 van jullie hoeveel cc ze per oksel inspuiten??

Groetjes
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoi Dientje, ik vraag het zaterdag voor je. Rond 11 uur word ik behandeld.

Gr Monique
Gast12345
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 25 nov 2005, 12:44
Contacteer:

Bericht door Gast12345 »

Vroeg me af of er ook mensen zijn in dit topic die de handen met botox hebben laten behandelen..

heb tot nu toe alleen maar mensen gehoord over oksels.

Wel gehoord via via dat handen erg pijnlijk is maar nog geen contact gehad met mensen die handen hebben laten behandelen?????

Hoor het graag!
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Okeee moontje

Dank je wel
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoi allemaal, kom net terug van mijn behandeling botox.

Ben in Den haag geweest, tour of beauty. Er was een belgische vrouwelijke arts aanwezig. Zij is 1 keer in de 6 weken in Den Haag. Ik kreeg 4 botox spuiten. In elke oksel 2. Pijn viel ook deze keer reuze mee. Nu iets gevoelig.

Het verschil met de Velthuiskliniek is dat de velthuiskliniek er wat netter uitzag. Je zag echt dat het hier lopende band werk was. Veel vrouwen kwamen voor botox in hun gezicht. Volgens mij was ik de enige die voor oksels kwam.

Ik betaalde 275 euro. Kreeg 1 injectie gratis (wat bof ik). Nu maar hopen dat het wederom weer helpt. Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten Monique
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Moon schreef:tour of beauty.
:deuk

Goeie opmerking! Hahaha!!
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Ja je moet er wat voor over hebben Tom, tis een hele tour . Maar goed wie zweetvrij wil zijn, moet pijnlijden!!!! (valt allemaal gelukkig mee) :kuiken
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

Waarom 275 euro? Ik dacht eerst dat ik iets las over 160.. en toen 95 per oksel (is toch 190 totaal) en nu weer 275 :)
Hopelijk wordt het niet nog duurder net nu ik dit wil gaan overwegen.
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoi John, ik dacht ook 95 euro per oksel. Maar het is dus 95 euro per injectie. Ik kreeg per oksel 2 injectie's. In totaal 380 euro. Maar kreeg er 1 gratis. Vraag me niet waarom??? Je bent dus iets duurder uit in Nederland. Maar goed anders moet je wel naar Antwerpen.
Kreeg ook geen bon :nee Vraag van te voren naar de prijs.

Moet ook eerlijk zeggen dat het echt lopende band werk was. Ik zou daar nooit iets in mijn gezicht laten spuiten!! Meeste vrouwen kwamen daar wel voor.

Gr Monique
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht