Even voorstellen
Geplaatst: wo 22 feb 2006, 17:11
Hoi Allemaal,
Ik ben 20 jaar en heb al van jongs af aan veel last van overmatig zweten en dan vooral onder mij oksels. Bij zijn de zweetplekken niet het grootste probleem maar vooral de geur. Als ik onder de douche vandaan kom ruik ik me zelf bijna altijd direct en dat is echt niet leuk. Of het nu -20 buiten is of dertig graden.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik heb het wondermiddel nog niet gevonden. :twisted: Ik ben wel dat ik nu een site heb gevonden waar meer mensen hun verhaal doen.
Groetjes Mira
Ik ben 20 jaar en heb al van jongs af aan veel last van overmatig zweten en dan vooral onder mij oksels. Bij zijn de zweetplekken niet het grootste probleem maar vooral de geur. Als ik onder de douche vandaan kom ruik ik me zelf bijna altijd direct en dat is echt niet leuk. Of het nu -20 buiten is of dertig graden.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik heb het wondermiddel nog niet gevonden. :twisted: Ik ben wel dat ik nu een site heb gevonden waar meer mensen hun verhaal doen.
Groetjes Mira