net nieuw
Geplaatst: zo 12 mar 2006, 20:00
Hallo allemaal,
Ik heb me net aangemeld op deze site.
Klinkt stom maar dacht dat ik de enige ben die dit heeft.
Ik hou me er de laatste tijd steeds meer mee bezig en ben van plan om deze week naar de dokter te gaan voor een verwijsbrief.
Ik schaam me dr best wel voor dat ik dit heb, en probeer het altijd te verbloemen, zelfs mijn eigen vriend waar ik al drie jaar mee ga weet niet dat ik dit heb!!
Er stond laatst een stuk in de Telegraaf over dit onderwerp en hun schreven iets over een ziekenhuis in Zwolle die dit operatief behandeld.
Weten jullie daar iets over?
Is het niet zo dat als je dr last van hebt dat t vergoed wordt omdat je dr geestelijk last van hebt schaamte enzo... dat is toch ook bv als je een hele grote neus hebt en als je die kleiner wilt laten maken??
Ik hoop op een reactie van een van jullie.
Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes
Ik heb me net aangemeld op deze site.
Klinkt stom maar dacht dat ik de enige ben die dit heeft.
Ik hou me er de laatste tijd steeds meer mee bezig en ben van plan om deze week naar de dokter te gaan voor een verwijsbrief.
Ik schaam me dr best wel voor dat ik dit heb, en probeer het altijd te verbloemen, zelfs mijn eigen vriend waar ik al drie jaar mee ga weet niet dat ik dit heb!!
Er stond laatst een stuk in de Telegraaf over dit onderwerp en hun schreven iets over een ziekenhuis in Zwolle die dit operatief behandeld.
Weten jullie daar iets over?
Is het niet zo dat als je dr last van hebt dat t vergoed wordt omdat je dr geestelijk last van hebt schaamte enzo... dat is toch ook bv als je een hele grote neus hebt en als je die kleiner wilt laten maken??
Ik hoop op een reactie van een van jullie.
Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes