Pagina 1 van 1

kliniek?

Geplaatst: zo 16 apr 2006, 12:25
door Jac
hoi!

zit er hard over te denken om ook botox te gaan gebruiken,
maar weet niet zo goed wat een goede kliniek is (niet te duur)
kunnen jullie me wat tips geven over klinieken?

alvast bedankt voor de reactie

Geplaatst: wo 19 apr 2006, 18:40
door Lize
Alkmaar, medisch centrum geloof ik? weet niet meer precies hoe het heet, maar daar heb ik het laten doen.

Geplaatst: wo 19 apr 2006, 22:09
door Thijs
Ik denk dat Jac niet een ziekenhuis bedoeld. Want als je in een ziekenhuis behandeld word dan word het vergoed. Ik kan je alleen Carpe in Belgie adviseren. Die kost 160 euro, das de goedkoopste van de Benelux! :)

In nederland is het allemaal veel te duur. Lees een ander topic over carpe in NL want ze injecteren nu ook eens in de maand in den haag en zijn goedkoper dan alle andere klinieken in NL.