Wat doen jullie aan????

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Jac
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 16 apr 2006, 12:21
Contacteer:

Wat doen jullie aan????

Bericht door Jac »

Hallo mensen,

Nu de temp weer boven de 10 graden komt raak ik helemaal in paniek.
I love de winter omdat ik dan grote natte plekken verhul met wollen truitjes. Het word elk jaar erger met het zweten bij mij. Vorig jaar heb ik de hele zomer afwisselend in een wit poloshirtje en wit vestje gelopen. Hebben jullie nog kledingtips??

Oja zijn er ook mensen die dit herkennen?
Ik moet al mijn kleding op minimaal 60 graden wassen anders stinkt het onder de armen...

groeten
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

Bericht door fraz »

als het erg warm is het liefste een singletje met een gaasachtig bloesje erover of een grofgehaakt vestje ofzo . Ook gestreepte/bedrukte t-shirts/singletjes gaan nog wel. In ieder geval niet een even strak t-shirt. Is het iets frisser dan graag een dun kolbertje ofzo over een t-shirt of een dunne gebreide trui ofzo over een singletje.
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he,

heel veel zwart en wit trok ik aan, vaak deed ik dan een leuke kleur topje onder een zwart of wit topje, omdat dat dan toch wat leuker uit zag. verder weet ik het eigenlijk niet meer, ik heb nu botox en dat helpt prima, ma merk wel dat als ik zenuwachtig wordt dat ik toch een beetje zweet, weet niet hoeveel, laats moest ik voor de eerste keer naar stage en was een beetje zenuwachtig en toen wist ik (omdat ik al zo aan die botox ben gewend) niet meer wat ik moest aantrekken zodat je het niet zag. echt erg
succes ermee. ik droeg altijd topjes, omdat je dan de plekken al niet precies onder de oksel ziet (want daar zit dan geen stof,) en ook niet op de arm, meestal ook haltertopjes die zijn lager gesneden onder armen.
ik spreek trouwens alleen over de oksels ik heb het verder nergens.
succes ermee.

groetjes tally
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Pfff dat is moeilijk zeg. Ik droeg wel eens haltertopjes met daarover van die slobbertruien, spijkerjasjes enzo dat werkte allemaal niet..:S Zomers waren niet erg fijn voor mij. Haltertopjes werkten het beste, en zwart uiteraard, :S
vinmen
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 13 jun 2006, 15:04
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door vinmen »

T-Shirts! altijd t-shirts, vaak zwart of wit.. daar zie je t het minst op, vaak wel met een leuke opdruk zodat t toch nog lijkt alsof het echt mn smaak is... Graag zou ik ook een keer wat lichtere kleuren dragen, maar daar valt t wel erg goed op te zien :(

Als je een presentatie hebt of sollicitatiegesprek zou ik aanraden een dun tshirtje te nemen met een vest erover, kun je het prima verbergen! (krijg je het helaas wel warmer van, maartoch)
Plaats reactie