Pagina 1 van 1
Helpt Botoxinjecties??????
Geplaatst: ma 26 jun 2006, 19:16
door Richelle
heey..
ik wou even weten of botoxinjecties helpen.. en waar
je de botox in kan laten spuiten..
Groetjess..
Geplaatst: ma 26 jun 2006, 19:26
door Thijs
Hoi en welkom op dit forum.
Ja 9,9 van de 10 keer werken ze goed in de oksels. Handen voeten werkt het veel minder goed. Je kunt terecht in Belgie want daar is het het goedkoopst als je het zelf wilt betalen. In NL moet je naar een ziekenhuis die het toedient. Lees dit forum goed door, er staat heel veel over geschreven.
groetjes Thijs
Geplaatst: ma 26 jun 2006, 21:28
door Richelle
Had trouwens nog een vraagje..
Heb jij dat artikel geschreven in '' mijn geheim''??
groetjes:)
Geplaatst: di 27 jun 2006, 20:52
door Thijs
Ja dat was mijn verhaal! :shocked