Driclor

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Joost1982
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 06 jul 2006, 16:59
Contacteer:

Driclor

Bericht door Joost1982 »

Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum. Tot eergister wist ik niks van HH. dwz ik heb het al enkele jaren maar nooit gedacht dat andere mensen hier ook last van hadden. Ik zweet voornamelijk bij mijn oksels heeeeeel erg, ook als ik stil zit.

Omdat ik meestal niet in nederland ben maar in scandinavie is het geen probleem om trui of iets groots over mijn t-shirt te dragen waardoor het niet opvalt. Momenteel ben ik echter in ZuidOost Azie, met temperaturen van boven de 30 en luchtvochtigheid van 95%. Ik loop van airco naar airco maar toch heb ik de hele dag natte oksels en zweetplekken tot halverwege mijn heup.

Na veel gelezen te hebben op dit forum, ben ik vanochtend op zoek gegaan in HongKong naar Syneo 5, Odorex, Vichy of Odoban. Helaas, deze producten hadden ze niet. De apotheker kende odoban wel en stelde Driclor voor. Ingredienten: alumiunium chloride hexahydrate 20%, water en alcohol.

Heeft iemand ervaring met Driclor????

Ik heb het gegoogled en het blijkt in amerika en engeland veel gebruikt te worden tegen HH. Op de verpakking staat zelfs: For the treatment of hyperhidrosis (klinkt veel belovend). Vanavond maar eens uitproberen.

PS ben echt blij dat ik dit forum heb gevonden
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ben benieuwd of het werkt Joost. Hou ons op de hoogte...

Groetjes Thijs
Joost1982
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 06 jul 2006, 16:59
Contacteer:

Bericht door Joost1982 »

Wat ik nu mee-maak! Al een paar jaar last van overmatig transpireren (Zie vorige bericht), enkele dagen geleden dit forum ondekt, Driclor gekocht (ze hadden niks anders)... afgelopen twee dagen gebruikt en onder mijn oksels geen druppel gezweet. Stond echt verbaasd, heb meerdere malen gecheckt en kon het echt niet geloven.

Ik moet er wel bij zeggen dat het bij het aanbrengen lichtelijk 'prikt', maar dit neem ik graag op de koop toe. Heb zelfs bij 30 graden hitte en 95% luchtvochtigheid de hele dag een pak aan gehad en had geen transpiratie vlekken.

Kom er nu pas achter dat ook mijn voorhoofd, rug en borst erg zweten in dit weer, maar dat vind ik helemaal niet zo erg als mijn oksels.

Zover mijn bericht over werking Driclor.

HEEFT VERDER NIEMAND ERVARING MET DIT PRODUCT?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Nou dan valt dat ook wel te proberen. :) Odorex helpt niet echt meer bij mij. Ik heb er nog 1 flesje van en maak dat ook wel op, daarna wilde ik Syneo kopen. Driclor komt nu ook op het lijstje. :)
meisje87
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 14 nov 2006, 11:31
Contacteer:

me

Bericht door meisje87 »

hallo,
ik ben nieuw op deze site en het is gewoon niet normaal dat ik niet eerder het internet op ben gegaan om hier meer over te vinden, ik hoor het iedereen zeggen: ik dacht da ik de eingste was.
ik heb wat rond gekeken naar wat producten die zouden kunnen helpen en dat zijn syneo5 en odaban maar die kan je toch alleen met een credit cars bestellen ik wil graag wat uitproberen want momenteel kan ik echt niet normaal functioneren als het komt met zweten me handen voeten en oksels heeft iemand mischien dan andere handige tips voor me?
bedankt
groetjuhs,
marcha
justadancer

Re: me

Bericht door justadancer »

meisje87 schreef:hallo,
ik ben nieuw op deze site en het is gewoon niet normaal dat ik niet eerder het internet op ben gegaan om hier meer over te vinden, ik hoor het iedereen zeggen: ik dacht da ik de eingste was.
ik heb wat rond gekeken naar wat producten die zouden kunnen helpen en dat zijn syneo5 en odaban maar die kan je toch alleen met een credit cars bestellen ik wil graag wat uitproberen want momenteel kan ik echt niet normaal functioneren als het komt met zweten me handen voeten en oksels heeft iemand mischien dan andere handige tips voor me?
bedankt
groetjuhs,
marcha
syneo 5 is ook bij de drogist verkrijgbaar, enne odorex extra dry (bij mij werkt het al meer dan een half jaar zeer goed)
Plaats reactie