Pagina 1 van 1

odaban

Geplaatst: do 27 jul 2006, 18:52
door sadje
wie heeft ervaring met dit product?

Geplaatst: do 27 jul 2006, 21:52
door TomH
Niet om vervelend te doen hoor maar op http://overmatigzweten.nl/viewforum.php?f=10 (Deo's en zalfjes topic) staan al een aantal topics hierover. Kijk daar eens rond zou ik zeggen. :)

Geplaatst: di 01 aug 2006, 16:08
door Erje
Ja, ik heb het een tijdje gebruikt.

Deed het op absoluut droge oksels, eerst een beetje talkpoeder en dan Odaban op een wattenschijfje spuiten en daar dan de oksels mee deppen.

In het begin werkte het goed, maar na een tijdje leek het wel of het uitgewerkt was, maar ik ken ook iemand die er jaren heel tevreden mee is.
Ik gebruik het nu niet meer.