Pagina 1 van 1

Botox in handen

Geplaatst: vr 28 jul 2006, 12:05
door _*Meisjee!
Hallo!

Ik krijg dinsdag in het ziekenhuis in maastricht voor de eerste keer botox in mn handen. Ze hebben de vorige keer wel gezegd dat er dan spierverslappingen kunnen ontstaan. Dan krijg je bijv. de deur niet meer zo goed open ofzo. Je kunt dan dus met je handen niet meer zoveel kracht zetten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes! :D

Geplaatst: vr 28 jul 2006, 14:08
door _*Meisjee!
Reacties ALSJEBLIEFT! :( :( :(

Geplaatst: za 29 jul 2006, 20:15
door kimmy
daar heb ik geen ervaring mee ik heb het voor de oksels!!

Geplaatst: zo 30 jul 2006, 18:29
door Jac
Sorry meisje ik ook al niet...
Alleen in de oksels, daar voelde het na de injecties ook een beetje 'doof' aan maar met je oksels hoef je nix te 'doen', ik heb geen idee hoe dt met handen is.
Sterkte!