wat doe je

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Nadine
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 04 aug 2006, 22:55
Contacteer:

wat doe je

Bericht door Nadine »

wat doe je als je iemand een hand moet geven? :(

geef je die gene gewoon een hand of niet?
en hoe reageerd die gene als je hele erge zweethanden hebt :(
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

tuurlijk geef je dan een hand en hebben ze commentaar op zweethanden zeg dan gewoon ja sorry heb HH !!!
Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik veeg meestal eerst zo ongemerkt mogelijk mijn hand aan mijn broek vlak voordat ik de hand geef. En dan gewoon verstand op 0, heb ik zweethanden terwijl ik de hand moet geven, jammer dan maar. Ik ga niet geen hand geven daardoor, zover wil ik het niet laten komen.
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Soms ontwijk ik het wel op verjaardagen, dan duik ik gewoon vol de drie kussen in en leg mijn hand op hun armen als ze tenminste een trui aan hebben. Het is niet dat ik me schaam maar om nu bij elke verjaardag al die opmerkingen te woord te staan... En anders veeg ik mijn hand af en zeg ik er lachend bij dat ik een beetje kleffe handen heb. Vinden ze vaak nog schattig ook, dan lachen ze en zeggen ze; "Ach, dat is toch helemaal niet erg?" :).

Ik maak me er ook niet zo druk om als ze hun handen daarna afvegen, maak er hoogstens een grap over. Ik bedoel; dat zou ik zelf tenslotte ook doen. Het is niet gemeen bedoeld, het is gewoon een rotgevoel om natte handen te hebben, zowel voor hen als voor ons.
Plaats reactie