soubrasses ofzoiets..
Geplaatst: ma 11 sep 2006, 21:20
ik kreeg te tip van 'mijn' natuurgeneeskundige dat ik soubrasses is moest proberen..
(katoenen lapjes voor onder je oksel wat het zweet op neemt)
Ik vind het zelf helemaal niet fijn omdat ik toch een raar gevoel onder men oksel overhou.. :roll:
Wie gebruikt ze nog meer?
------
ik ben nu dus 14.. ga naar school en kom dus veel mensen tegen in de gang, in de les enz.. *een ook vrienden na schooltijd*
en ik ben zo bang dat ze het zien.. dat het juist erger is.
Ik heb ook al een paar keer opmerkingen erover gekregen.. en dan schaam ik me(nog erger).
maar ik kan mezelf maar niet 'verbieden' er niet aan te denken.
wat doen jullie er vooral tegen?
ik hoor het graag..
Doeii Nadiienn..
(katoenen lapjes voor onder je oksel wat het zweet op neemt)
Ik vind het zelf helemaal niet fijn omdat ik toch een raar gevoel onder men oksel overhou.. :roll:
Wie gebruikt ze nog meer?
------
ik ben nu dus 14.. ga naar school en kom dus veel mensen tegen in de gang, in de les enz.. *een ook vrienden na schooltijd*
en ik ben zo bang dat ze het zien.. dat het juist erger is.
Ik heb ook al een paar keer opmerkingen erover gekregen.. en dan schaam ik me(nog erger).
maar ik kan mezelf maar niet 'verbieden' er niet aan te denken.
wat doen jullie er vooral tegen?
ik hoor het graag..
Doeii Nadiienn..