Pagina 1 van 1

Even voorstellen.

Geplaatst: za 16 sep 2006, 16:55
door ineberk
hallo iedereen

Ik ben INE ik ben getrouwd en heb 1 dochter ik werk bij een schoonmaakbedrijf en als postbezorger.
mijn hobbys zijn zingen, knutselen, wandelen, winkelen en tv kijken.
ik heb last van overmatig zweten en het lijkt steeds erger te worden.

Geplaatst: ma 25 sep 2006, 02:18
door Zwetertje1977
Welkom op het forum ineberk.