Dan gooi ik 'em d'r ook maar in.
Wat is je volledige naam: Tom
Geboren op : 03-09-1981
Lengte: 1.91
Gewicht: Nog steeds teveel denk ik, kweet het niet precies maar gok zo rond de 100 kilotjes schoon aan de haak.
Kleur haar: bruin (ik schijn al een paar grijze haartjes te hebben! en ik moet nog 25 worden... :? )
Kleur ogen: Bruin
Waar woon je: Oldenzaal
Heb je Zussen/Broers: 1 oudere zus
Wat is je opleiding: MBO weg- en waterbouw
Wat doe je voor werk: Civieltechnisch werkvoorbereider (mooi woord voor het ontwerpen en uitwerken van nieuwe infra/woonwijken)
Ben je getrouwd/vriend: vrijgezel.
Heb je kinderen: nope.
Wat zijn je hobby's : uitgaan, film, sporten (hardlopen en squash)
Heb je huisdieren: ze zijn niet van mij maar 'we' (ik woon nog thuis) hebben 2 katten en een papegaai.
Heb lichamelijke versiersels: tja, wat versta je onder versiersels?

Maar kheb geen tatoo's of piercings.
Wat is je favorieten eten: bami en nasi gaat er altijd wel in.
Wat is je favorieten drinken: non alcohol: water, melk en dubbel fris. Alcohol: zoete witte wijn drink ik meestal de laatste tijd. (ik lust geen bier)
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: pfff, dat zijn er meerdere (zie film topic)
Wat is je favorieten muziek: dat gaat ook alle kanten op. dat gaat van piratenmuziek tot stevige beukmuziek en weer terug naar Radiohead.
Wat maakt jouw blij: mooie zomeravond met vrienden op het terras, zweetvrij.
Waar heb je een hekel aan: oneerlijkheid, achterbaks gedoe.
Wat is je grootste blunder: Dat zijn er ook meerdere.
Wat is je wens voor de toekomst: Zweetvrij zal er wel niet inzitten...?
Wat zou je graag willen bereiken: Gezond en gelukkig de 100 jaar halen lijkt me wel wat.
Wat zijn je postieve eigenschappen: Behulpzaam, zorgzaam.
Wat zijn je negatieve eigenschappen: Behulpzaam, zorgzaam. 'Huh?' zul je wel denken? Naja, ik kan moeilijk nee zeggen, sta vaak voor anderen klaar en kom daardoor nog wel eens in de problemen omdat ik iedereen tevreden wil houden. Ik kom bij mezelf vaak op de laatste plaats.
Wat is jouw levensmotto: Wees eerlijk.
Hoe zie je eruit graag een foto:Errm... komt misschien nog wel. Moet een goede foto uitzoeken (wordt lastig...) en dan nog ergens op het web kwijt zien te raken.
De volgende die aan de beurt is: Tja... wie durft?
Voila.