ik ben een moff met hyperhidrosis :)
Geplaatst: do 26 okt 2006, 13:02
Hoi allemaal... 
prettig met U kennis to maken :petjeaf , ik ben nieuw hier (ik ben Duits :oops: , studer aan de universiteit antwerpen)
en wil graag mijn ervaringen met jullie delen.

Ik heb deze zomer "the botox thing" laten doen in een
zeer moderne clinic in Duitsland.
http://www.haranniclinic.de
Ze zitten im "Ruhrgebiet", dicht bij de grens.

Kwalitatief gezien moet je ook geen zorgen te maken :thumbsup
Groetjes
PS: 8 euro per 1 botox injectie - goedkoop?
prettig met U kennis to maken :petjeaf , ik ben nieuw hier (ik ben Duits :oops: , studer aan de universiteit antwerpen)
en wil graag mijn ervaringen met jullie delen.

Ik heb deze zomer "the botox thing" laten doen in een
zeer moderne clinic in Duitsland.
http://www.haranniclinic.de
Ze zitten im "Ruhrgebiet", dicht bij de grens.

Kwalitatief gezien moet je ook geen zorgen te maken :thumbsup
Groetjes
PS: 8 euro per 1 botox injectie - goedkoop?