Pagina 1 van 1

ik ben een moff met hyperhidrosis :)

Geplaatst: do 26 okt 2006, 13:02
door class78
Hoi allemaal... :D

prettig met U kennis to maken :petjeaf , ik ben nieuw hier (ik ben Duits :oops: , studer aan de universiteit antwerpen)
en wil graag mijn ervaringen met jullie delen.

Afbeelding

Ik heb deze zomer "the botox thing" laten doen in een
zeer moderne clinic in Duitsland.
http://www.haranniclinic.de
Ze zitten im "Ruhrgebiet", dicht bij de grens.

Afbeelding

Kwalitatief gezien moet je ook geen zorgen te maken :thumbsup

Groetjes

PS: 8 euro per 1 botox injectie - goedkoop?

Geplaatst: do 26 okt 2006, 16:04
door kimmy
Welkom hier!!!!
8 Euro goedkoop? dat ligt eraan hoeveel injecties je hebt gehad toch???
Succes hier op het forum.

Kim