Door overmatigzweten gepest worden

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

_Elineehh_
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 14:03
Contacteer:

Bericht door _Elineehh_ »

M'n ex zegt nu ook dat ik stink =(
Wat moet ik doen? Als ik tegen hem ga lopen roepen, gaat ie schelden
van opkk.. Of moet ik het hem gewoon eens duidelijk recht in zn gezicht zeggen: Vind je het leuk om iemand te pesten om een "Ziekte" ?
Wat vinden Jullie?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

_Elineehh_ schreef:M'n ex zegt nu ook dat ik stink =(
Wat moet ik doen? Als ik tegen hem ga lopen roepen, gaat ie schelden
Op ex-en moet je sowieso niets uit doen. :) Probeer het te negeren, blijf positief denken dan zal het je (waarschijnlijk) ook minder aangrijpen. Mensen laten denken wat ze willen en gewoon je eigen ding blijven doen. D'r zijn zat mensen die jou wel waarderen.
Jessica
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 20:01
Contacteer:

Bericht door Jessica »

Hi,
Maak je niet al te veel zorgen over wat je ex zegt. Grote kans dat hij het alleen maar zegt om je pijn te doen. Ik ken het wel zorgen maken of je het kunt ruiken dat je stinkt (werk in een chemisch lab, dus mocht ik wat ruiken geef ik gewoon de chemicalien de schuld). Wat bij hielp was elke dag goed met zeep wassen en t-shirts niet te lang aanhouden, helpt nog niet altijd maar je moet wat. Vraag een goede vriendin of familie of zij iets ruiken, zij zijn meestal wel eerlijk.
Maak je niet al te veel zorgen.
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he eline,

ik las dat "vervelend" je graag wilden helpen bij het pesten.
ik weet niet welke manieren "vervelend" in gedachten heeft.
het lijkt mij wel een mogelijkheid, om bijvoorbeeld bij het vak verzorging of dergelijke (als je deze hebt) om een soort van gasspreker te laten komen om over HH te vertellen, als dit met school te regelen valt, en misschien valt het zelfs te regelen dat jij dan niet in die les aanwezig hoeft te zijn, omdat je dat niet prettig vind. het is maar een idee, maar zo krijgt het wel naam bekendheid.
en anders weet ik niet wat je tegen pesten kunt doen, omdat het iets heel erg moeilijks is waar je weinig aan kunt doen.
ook zou ik met een vertrouwingspersoon of dergelijke gaan praten om ervoor te zorgen dat je er zelf niet onderdoor gaat!!!!!

succes ermee
groetjes tally
justadancer

Bericht door justadancer »

dat vind ik een goed initiatief van je tally voor de mensen die verzorging hebben op school is het misschien een idee
_Elineehh_
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 14:03
Contacteer:

Bericht door _Elineehh_ »

tally schreef:he eline,

ik las dat "vervelend" je graag wilden helpen bij het pesten.
ik weet niet welke manieren "vervelend" in gedachten heeft.
het lijkt mij wel een mogelijkheid, om bijvoorbeeld bij het vak verzorging of dergelijke (als je deze hebt) om een soort van gasspreker te laten komen om over HH te vertellen, als dit met school te regelen valt, en misschien valt het zelfs te regelen dat jij dan niet in die les aanwezig hoeft te zijn, omdat je dat niet prettig vind. het is maar een idee, maar zo krijgt het wel naam bekendheid.
en anders weet ik niet wat je tegen pesten kunt doen, omdat het iets heel erg moeilijks is waar je weinig aan kunt doen.
ook zou ik met een vertrouwingspersoon of dergelijke gaan praten om ervoor te zorgen dat je er zelf niet onderdoor gaat!!!!!

succes ermee
groetjes tally
Heey Tally,

Ja dat is misschien wel een goed idee. Denk je dat er zulke mensen zijn?
Verzorging heb ik nog niet, dat krijg ik volgend jaar, maar het is wel een goed idee!!

Groetjes, Eline
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he eline,

ik weet niet wie je met "zulke mensen" bedoeld, maar als je daar een gasspreker mee bedoeld, dan denk ik dat er wel zeker zulke mensen zijn, misschien zijn er zelfs mensen hier op dit forum die dit durven of een goed initiatief vinden. dat kun je altijd vragen.

groetjes tally
Vervelend
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 29 mar 2006, 19:06
Contacteer:

Bericht door Vervelend »

weenie kerel paar harde klappe geven helpt mischien?
_Elineehh_
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 14:03
Contacteer:

Bericht door _Elineehh_ »

tally schreef:he eline,

ik weet niet wie je met "zulke mensen" bedoeld, maar als je daar een gasspreker mee bedoeld, dan denk ik dat er wel zeker zulke mensen zijn, misschien zijn er zelfs mensen hier op dit forum die dit durven of een goed initiatief vinden. dat kun je altijd vragen.

groetjes tally
Hey Tally,

Jaa dat bedoelde ik ;) maar ik kan wel eens vragen aan mn afdelingsleider ofz. Bedankt voor de tip! :D

Groetjes, Eline
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Eline,
Ik vind het ook een goed plan om dat in een verzorgingsles ter sprake te brengen.
Ik heb een dvd waarin Thijs en ik erover praten.
Deze dvd is door iemand gemaakt als afstudeeropdracht!!!
En zij is geslaagd!

Hoor het wel, groetjes Kim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht