Pagina 1 van 1

Ik stel me even voor

Geplaatst: wo 13 jun 2007, 13:57
door Marieke17
Hoi,

Ik ben Marieke en ik ben 17 jaar oud. Ik heb al last van zweten sinds de 2e klas. Ik hoop dat ik hier op dit forum oplossingen kan vinden en mee kan praten enzo. :D